wielki powrot WALONEK !!!

1. Data: 2006-01-09 16:10:09

Temat: wielki powrot WALONEK !!!
Od: "Leeloo" <ania_84@NO_SPAMgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Każda kobieta wie, że buty trzeba mieć na każdą okazję. Nie do wszystkiego
pasuje obuwie sportowe, nie zawsze też można założyć szpilki, nie mówiąc już
o tym, że niektóre modele szybko wychodzą z mody. W Rosji okazało się, że
buty, które do tej pory kojarzyły się raczej z zaściankiem, teraz zaczynają
pojawiać się na salonach. Do łask wracają walonki - legendarne filcowe buty.

Walonki mają wiele zalet - nie tylko są lekkie, ale i ciepłe. Do tej pory to
jednak nie wystarczyło, by do tego tradycyjnego obuwia przekonać młodzież.
Do czasu. Za walonki zabrali się młodzi projektanci i na filcowych i
zgrzebnych butach pojawiły się lamówki, koronki, hafty i kokardki. W planach
są już nawet walonki na obcasach.

TVN24

ps. niezle niezle...najlepesze jest to ze to szczera prawda, w Dublinie
wszsytkie dziewczyny biegaja tej zimy w walonkach! ciekawe czy ta moda
dotrze do nas w przyszlym roku... i co Wy na to?:)

1. Data: 2006-01-09 20:59:57

Temat: Re: wielki powrot WALONEK !!!
Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ps. niezle niezle...najlepesze jest to ze to szczera prawda, w Dublinie
> wszsytkie dziewczyny biegaja tej zimy w walonkach! ciekawe czy ta moda

/na melodię znanej piosenki/ Za rok, może dwa...

> i co Wy na to?:)

Widziałam ten reportaż jakiś czas temu (albo inny, ale o tym samym) i
moim zdaniem to są buty na pokazy mody - ciekawe, ale niespecjalnie
ładne. Fajnie natomiast wpasowują się w modę etno (taką jak ma teraz w
ofercie np. Bata). Jeśli ktoś lubi taki styl, to pomysł fajny. Ale
żebyśmy tak wszystkie w walonkach biegały? Ja podziękuję... To tak jak z
rybaczkami - mało która dobrze w nich wygląda,
No i reszta stroju musi jakoś współgrać z walonkami. Tu sobie wyobrażam
stroje odważne (we wzorze i kolorze), np. etniczne właśnie.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

Floslek