Krem na dzień

1. Data: 2006-01-09 18:52:19

Temat: Krem na dzień
Od: "Szwedka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Stwierdziłam ostatnio, że w moim wieku należy zacząć skutecznie
zapobiegać zmarszczkom. Właśnie w związku z tym postanowieniem poszukuję
dobrego kremu na dzień do swojej 26-letniej, dość tłustej cery. Pracuję w
klimatyzowanym pomieszczeniu, palę papierosy (ale tylko od czasu do czasu
;-)) i w związku zależy mi na nawilżaniu, matowaniu, zapobieganiu
zmarszczek, ożywieniu kolorytu oraz zmniejszeniu porów. Wiem, że chyba
nie istnieje na rynku specyfik, który zdziałałby tak wiele... Ale liczę,
że napiszecie jakich kremów na dzień używacie i czy jesteście zadowolone.
Z góry dzięki za ewentualną pomoc.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2006-01-09 21:20:26

Temat: Re: Krem na dzień
Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

Właśnie w związku z tym postanowieniem poszukuję
> dobrego kremu na dzień zależy mi na nawilżaniu, matowaniu, zapobieganiu
> zmarszczek, ożywieniu kolorytu oraz zmniejszeniu porów.

Konkretnie ci nie poradzę, ale jesli chodzi o rozjaśnianie ziemistych
kolorytów palaczek świetnie zdają egzamin kremy z witaminą C, dziewczyny na
wizażu chwala np. Active C XL La Roche Posay. Ma zmarszczki moglabyś
dorzucić cos z vit E ( kombinacja tych witamin w kremie daje bardzo
pozytywne wzmocnienie swoich efektów). Ja cały czas szukam ale nie znalazłam
dobrego kremu na dzien ktory zawiera ta kombinacje...
Evita

1. Data: 2006-01-11 21:20:48

Od: "Szwedka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evita" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
znalazłam
> dobrego kremu na dzien ktory zawiera ta kombinacje...

Dzięki za podpowiedzi.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2006-01-12 11:47:00

Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szwedka" <d...@a...pl> skrev i en meddelelse
> dziewczyny na
> znalazłam

Daywear Estee Lauder. 4 opakowanie juz wykanczam :) Bardzo fajna jest tez ta
wersja kolorujaca ale mnie zalezy bardziej na odzywczych wlasciwosciach a
normalny jest bardziej teresciwy. Ale kolorujacy slicznie nadaje kolor,
zdrowo sie wyglada.
Active C tez lubie ale jego nie wybralam jako jedynego kremu. Kiedys
uzywalam go do wykanczania po czyms nawilzajacym i bylo niezle.
iska

1. Data: 2006-01-13 16:27:42

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <j...@o...zbedne.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a normalny jest bardziej teresciwy. Ale kolorujacy slicznie nadaje kolor,

Ach rzeczywiscie Daywear Plus EL! Potwierdzam-jest super! Mialam tylko
próbkę 7 ml, ale sprawował sie super na mojej tłustej cerze, nawilżał
wspaniale, był świetny pod podkład i nie pozostawial swiecącej warstwy! I
mial obie witaminy C i E co niestety rzadko się zdarza...
Ewa

1. Data: 2006-01-13 21:17:54

Od: "Szwedka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wersja kolorujaca ale mnie zalezy bardziej na odzywczych wlasciwosciach
> normalny jest bardziej teresciwy. Ale kolorujacy slicznie nadaje kolor,
No to cóż, idę na zakupy;-)
Dzięki za radę.
Szwedka

1. Data: 2006-01-16 14:30:04

Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez ta
> No to cóż, idę na zakupy;-)

To naprawd swietny krem na dzien, nie matuje ani nie zweza porow ale chyba
nie ma takiego kremu co by wszystko robil. Matowanie rozwiazalabym dorbym
podkladem, u mnie dosc dobrze sprawdza sie Ideal Balance Loreala a pory,
coz, tu nie mam rozwiazania, moze kremy z kwasami? Gabeczka z biothermu?
Pore minimizer clinique?

> Dzięki za radę.
Daj znac jak sie u ciebie sprawdzil. Acha, truskawka ma niego korzystna
cene, ale nie ma wersji kolorujacej :))
iska

wielki powrot WALONEK !!!
Floslek