Jasny podkład - po raz setny [długie].

1. Data: 2006-01-09 20:38:54

Temat: Jasny podkład - po raz setny [długie].
Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dość. Chyba się wyprowadzę do Szwecji czy innej Finladii. Ale od
początku...
Była sobie buzia z problemami, że ho ho. Oprócz prób pozbycia się tych
problemów cały czas szukała podkładu, który by jej problemy te pomógł
zamaskować. Znalazła produkt Lumene (a nawet dwa - ten w cielistym i ten
w granatowym opakowaniu) o kolorze 0 (słownie: "zero"). Kolorek śliczny,
ale po 3 godzinach ścierał się jak gumka myszka na papierze. Przyszło
olśnienie (ze strony sephorowej pani): Max Factor, Facefinity! Kolorek -
Ivory. Śliczny, jasny, kryjący... Ale rok czy dwa po tym odkryciu
zniknął. Nie ma. Kaput. No to jak nie ten, to inny - Lasting
Performance. Przyjemniejszy w obsłudze, o ładnym kolorku: Ivory nr 100.
Taki popularny podkład - ten na pewno będzie wieczny. A owszem. Nadal do
kupienia. Tylko nie w tym odcieniu, a 101 ivory beige. Kupiłam 3 razy
pod rząd. Na początku było ok - nie taki śliczny jak ten poprzedni, ale
można było używać. A teraz co? Kupiłam go po raz (chyba) czwarty - i
ciemność widzę, ciemność! Jest ze 2 tony ciemniejszy!
Ratunku - na co go zamienić? Żeby było to coś jaśniutkiego i kryjące, na
mieszaną cerę. Próbowałam kiedyś Clinique, ale wszystko ciemne.
Patrzyłam burżuja kiedyś jednego - ale na wizażu miał fatalne opinie.

PS. Cena - im mniej tym lepiej. Ale do 100 mogę dać.
PS2. Widizałam MF LP nr 100 na allegro, ale termin ważności pewno już
nie ten... czy go tylko z PL wycofali?

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

1. Data: 2006-01-09 20:42:16

Temat: Re: Jasny podkład - po raz setny [długie].
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/"

> PS2. Widizałam MF LP nr 100 na allegro, ale termin ważności pewno już nie
> ten... czy go tylko z PL wycofali?

dopytaj po prostu sprzedawce - o kod, badz termin waznosci (nie pamietam jak
MF sa znakowane)..i tyle :).

jasne kolory sa w pokladach w sprayu - Lumene. Lekkie generalnie, i fajnie
sie wtapiaja w skore.

--
Margaret

1. Data: 2006-01-09 20:59:20

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dnia 01/09/2006 9:42:16 PM +0100
| Osoba znana jako "Margaret" <m...@p...fm>
| Taki oto list: Jasny podkład - po raz setny [długie].

> dopytaj po prostu sprzedawce - o kod, badz termin waznosci (nie
> pamietam jak MF sa znakowane)..i tyle :).

Też o tym myślałam,ale oglądam ten swój LP i ni diabła daty (ani żadnego
śmiesznego sposobu by ją zakodować) nie mogę znaleźć. Pamiętam dyskusję
na pru kiedyś kiedyś właśnie o tych symbloach - a tu nic! Może przez 2
tygodnie się sprało... :|

> jasne kolory sa w pokladach w sprayu - Lumene. Lekkie generalnie, i
> fajnie sie wtapiaja w skore.

A czy są też kryjące? I jak to w sprayu? Próbuję sobie
wyobrazić...psikam na twarz podkład? Heh, fajnie :D
Tak czy siak, jutro sprawdzę. Dzięki za cynk.

1. Data: 2006-01-09 21:09:11

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo jasny (białawy), półkryjący jest Revlon Age Defying 01. jasny jest
też Revlon Colorstay 01 Ivory, ale nie aż tak jasny jak age defying, i duużo
bardziej kryjący/trwały.

1. Data: 2006-01-09 21:13:04

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> bardzo jasny (białawy), półkryjący jest Revlon Age Defying 01. jasny jest
> też Revlon Colorstay 01 Ivory, ale nie aż tak jasny jak age defying, i
> duużo
> bardziej kryjący/trwały.

Ja też polecam Revlon Colorstay -Ivory-nie wiem czy ten odcien jest dostepny
w Polsce, ale na Allegro jest. Osobiscie kupilam i potwierdzam oryginalność.
To najbardziej kryjący podkład jaki znam, jaśniutki, trwały, na zimę
super.Evita

1. Data: 2006-01-09 21:17:26

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/"

> A czy są też kryjące? I jak to w sprayu? Próbuję sobie wyobrazić...psikam
> na twarz podkład? Heh, fajnie :D
> Tak czy siak, jutro sprawdzę. Dzięki za cynk.

e, chyba maja matt w nazwie, ale kryjace to tak srednio :), ale przynajmniej
maska sie nie robi, latwo sie rozprowadza.
Niekoniecznie na twarz:), mozesz na reke/gabke, a potem rozprowadzic :). Ale
fajna jest ta formuła.

--
Margaret

1. Data: 2006-01-09 21:30:50

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> e, chyba maja matt w nazwie, ale kryjace to tak srednio :), ale
> przynajmniej maska sie nie robi, latwo sie rozprowadza.

To to http://skocz.pl/lumene ?Hmmm.. najwyżej dokupię korektor, jeśli
podkład będzie miły. Mam sentyment do lumene. Zresztą uważam tego
producenta za bardzo niedocenianego (przynajmniej u nas, zwłaszcza na
pru...)

> Niekoniecznie na twarz:), mozesz na reke/gabke, a potem rozprowadzic :).
> Ale fajna jest ta formuła.

No tak. Ale to chyba bardzo lekkie jest? Bo na przykład tych moich
maxfactorowych fluidów to ja sobie w sprayu wyobrazić nie potrafię.
Nic to, testować będziemy.
Dzięki. :-)

1. Data: 2006-01-09 21:41:37

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> też Revlon Colorstay 01 Ivory, ale nie aż tak jasny jak age defying, i duużo

Revlon! Revlon! Wiedziałam, że o czymś zapomniałam. Ale jak zobaczyłam,
że post od Justy, to mi się przypomniało nawet przed przeczytaniem...
Dopisałam do listy do sprawdzenia. Dzięki. :-)

1. Data: 2006-01-09 21:45:05

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> w Polsce, ale na Allegro jest. Osobiscie kupilam i potwierdzam oryginalność.

Kogoś możesz polecić?

> To najbardziej kryjący podkład jaki znam, jaśniutki, trwały, na zimę
> super.

Tego szukamy :D
Byle maski nie robił :(
pozdrowienia.

1. Data: 2006-01-09 22:32:32

Od: Aneta Reluga <a...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jedyna w swoim rodzaju osoba, chcąca być znana jako Anna B./Sana/,
napisała w wiadomości <dpulbh$7j8$1@inews.gazeta.pl>:

[...]
> Revlon! Revlon! Wiedziałam, że o czymś zapomniałam. Ale jak zobaczyłam,
> że post od Justy, to mi się przypomniało nawet przed przeczytaniem...
> Dopisałam do listy do sprawdzenia. Dzięki. :-)

Ano. Już pisałam, że Revlony generalnie powinny być do dostania
w Douglasach, sama tam Ivory jakiś czas temu kupiłam. Można
jeszcze obadać tańszy Ideal Balance L'Oreala, ale nie wiem,
jak z dostępnością w Polsce. Ten podkład w każdym razie ma
sporo jasnych odcieni.

An.
--
< aneta @ hell:pl ~~~~ - o, kropki mi pączkują, jak miło >