wierzba .....

31. Data: 2006-04-28 13:25:32

Temat: Re: wierzba .....
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hsg35296otuconigvhv85m8pl2cirftjor@4ax.com...
> myślałam, żeby zaszczepić na niej jakąś ciekawszą odmianę.
> Przespałam termin wiosenny, chyba latem można okulizować.
> Próbował ktoś? Ma szansę się udać?

Bardzo łatwo się przyjmują szczepione zrazy .
Polecam szczepienie przez stosunek paru różnych
odmian na paru gałązkach , wyjdzie ciekawie ;-)
Zależy oczywiście od obecnego kształtu .... drzewka?
Tak na "dzikich" sadzonkach wierzb będę niedługo
(czerwiec , lipiec) szczepił odmianę płaczącą :-)

Przy okazji : wie ktoś może jak ograniczyć lub
wyeliminować odrosty i pędy z wierzby-podkładki ?
Metodę ciągłego wycinania znam ;-) chodzi o inne
sposoby jeżeli są .

--

pozdrawiam :-) piotrh

32. Data: 2006-04-30 00:45:16

Od: "moon" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh wrote:

> Polecam szczepienie przez stosunek
/.../

"panie doktorze, pogryzły mnie psy!!!"
"a były szczepione?"
"tak! dupami!"

tak mi się skojarzyło:)

moon

33. Data: 2006-05-01 06:27:58

Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
> Przy okazji : wie ktoś może jak ograniczyć lub
> wyeliminować odrosty i pędy z wierzby-podkładki ?
> Metodę ciągłego wycinania znam ;-) chodzi o inne
> sposoby jeżeli są .

Wycinanie pobudza do silniejszego odrastania, uaktywnia masę pąków
śpiących, polecam wyłamywanie, znacznie ogranicza ono odrosty zwłaszcza
na pniu.

Pozdrawiam Artur.

34. Data: 2006-05-04 11:07:33

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Apr 2006 15:25:32 +0200, "piotrh" <p...@t...pl>
wrote:

>Bardzo łatwo się przyjmują szczepione zrazy .
>Polecam szczepienie przez stosunek paru różnych
>odmian na paru gałązkach , wyjdzie ciekawie ;-)

Dziękuję przedpiścom za dobre słowa :-)
No właśnie płaczącą chcę zaszczepić. Podkładka jest, tylko
płaczącego zraza muszę pozyskać gdzieś w okolicy :-)))
Ew. zraza co by miał ładne kotki na ładnych gałązkach i się nadał
na palmy wielkanocne :-)

Pozdrawiam,
Anka :-)

Krajobraz po ... zimie