wierzba płacząca

1. Data: 2007-08-08 13:34:16

Temat: wierzba płacząca
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kurde szukam i szukam - i jakos nie widze - gdzie można kupic sadzonke
wierzby płaczącej ? Wszedzie jakies inne wierzby :/

I pytanie o sadzenie drzewek jesli ktos juz tu zagladnal ;)

sadze drzewko, czy moge wokol niego polozyc wloknine (agrowloknine) ktora
przysypie kora zapewniajac sobie jako taki spokoj od chwastow w najbliszym
otoczeniu drzewka (zanim nie wyjdzie odpowiednio w gore) - przepraszam za
tak podstawowe pytanie ale ogrodnik ze mnie zaden jak narazie (ale bedzie
sie to musialo zmienic tej jesieni :P )

Pozdrawiam serdecznie,

Kane

2. Data: 2007-08-08 18:59:55

Temat: Re: wierzba płacząca
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f9ch2g$rud$1@nemesis.news.tpi.pl Kane
<s...@s...pl> napisał(a):

> Kurde szukam i szukam - i jakos nie widze - gdzie można kupic
> sadzonke wierzby płaczącej ? Wszedzie jakies inne wierzby :/

Hejka. Skoro tak, to zrób sadzonki samodzielnie. W przypadku wierzby
wystarczy patyk włożyć do ziemi. :-)

> [...]
> gore) - przepraszam za tak podstawowe pytanie ale ogrodnik ze mnie
> zaden jak narazie (ale bedzie sie to musialo zmienic tej jesieni :P )

Można położyć, ale raczej nie agrowłókninę a czarną włókninę
polipropylenową.
Pozdrawiam niuansowo Ja...cki

3. Data: 2007-08-09 06:18:52

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Można położyć, ale raczej nie agrowłókninę a czarną włókninę
> polipropylenową.
> Pozdrawiam niuansowo Ja...cki

Taki mały niuans. To jest tkanina, a nie włóknina :)
Różnica jest taka, że tkanina jest tkana na krosnach, a włóknina jest
prasowaną mieszanką cienkich włókien. Włóknina jest słaba mechanicznie, a po
agrotkaninie można jeździć ciągnikiem. Tkaninę polipropylenową można znaleźć
pod hasłem "agrotkanina" np. u mnie w sklepie.

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

4. Data: 2007-08-09 06:57:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f9ebk3$fgo$1@news.dialog.net.pl Leszek Serdyński
<l...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> prasowaną mieszanką cienkich włókien. Włóknina jest słaba
> mechanicznie, a po agrotkaninie można jeździć ciągnikiem.

Hejka. Tkanina, tkanina, tkanina. Mam nadzieję, że teraz sobie
zapamiętam do śmierci. :-)

>Tkaninę
> polipropylenową można znaleźć pod hasłem "agrotkanina" np. u mnie w
> sklepie.

Reklama dźwignią handlu. ;-)
Pozdrawiam komercyjnie Ja...cki

Na lepsze krazenie, czyli okulizowanie derenia
kwiat-ptak-dziwak
Pomoc w zaprojektowaniu
problem z jodla kaukaska
problem z jodla kaukaska