wiosenne porządki

1. Data: 2004-04-05 11:04:51

Temat: wiosenne porządki
Od: "Mariola" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Być może to banalne pytanie. Wydaje mi się jednak, że to odpowiednie formum.
Kochani - w jaki sposób czyścicie kratki z płyty kuchennej. Wrrrrrrrr
Staram się regularnie myś toto płynem do naczyń a jednak wygląda tragicznie.
Osad z "zapieczonego" jedzonka, które wcześniej było wykipiało :-) A ja tak
bardzo chcę, żeby było idealnie. Może ktoś ma dobre doświadczenia w tej
dziedzinie?

Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2004-04-05 11:15:07

Temat: Re: wiosenne porządki
Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" napisała w wiadomości
> [...]
tragicznie.
> Osad z "zapieczonego" jedzonka, które wcześniej było wykipiało

Może soda kaustyczna lub coś ją zawierające (kret?) tylko uważać na ręce. I
najlepiej namoczyć.

Pozdrawiam
FJ

1. Data: 2004-04-05 11:27:48

Od: "Lesio5" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:2d08.0000014c.40713d53@newsgate.onet.pl...
> [...]
tak
> bardzo chcę, żeby było idealnie. Może ktoś ma dobre doświadczenia w tej

Grillpol z Voigta lub inny preparat do grilla (lub piekarnika).

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-05 11:41:18

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:2d08.0000014c.40713d53@newsgate.onet.pl...
> [...]w jaki sposób czyścicie kratki z płyty kuchennej[...]

Moja mamusia praktykuje całonocne moczenie w wodzie z proszkiem do prania,
potem już łatwo doczyścić zwykłą szczotką i płynem do naczyń. Ja swojej
funduję parę cykli w zmywarce.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-04-05 13:26:47

Od: "Lesio5" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c4rgk0$76c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Mariola" <m...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:2d08.0000014c.40713d53@newsgate.onet.pl...
>
> Moja mamusia praktykuje całonocne moczenie w wodzie z proszkiem do prania,

To nie jest dobry pomysl, bo nastepuje biodegradacja proszku i nad ranem
roztwór jest do niczego.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-05 13:43:07

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] nad ranem roztwór jest do niczego.

No to co? Ważne, że kratka odmaka...
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-04-05 14:38:51

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 5 Apr 2004 13:41:18 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[> i powiedziała:

> Moja mamusia praktykuje całonocne moczenie w wodzie z proszkiem do prania,
> potem już łatwo doczyścić zwykłą szczotką i płynem do naczyń. Ja swojej
> funduję parę cykli w zmywarce.

A u mnie w 45 się, chlip, nie mieści...

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-05 14:46:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnc72rrr.ua0.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...] A u mnie w 45 się, chlip, nie mieści...

Przywieź :)

Pozdrawiam
Hanka z trzypalnikową kuchenką

P.S. <propozycja nieodwracalnego zepsucia sprzętu gospodarstwa domowego, do
stosowania na własną odpowiedzialność>Do zmywarki mam daleko, nie sprawdzę,
ale może da się skubaną uruchomić z wyjętym górnym koszem i środkowym
śmigłem?</propozycja>
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-04-05 19:18:44

Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprawdzę,
> ale może da się skubaną uruchomić z wyjętym górnym koszem i środkowym

Bosche mają głowicę do mycia blach, którą się instaluje po wyjeciu górnego
kosza i blachy mieszczą się, jak też kratki z kuchenki i osłona z okapu
elektrycznego (wczoraj testowałam :)).
Na kuchenkowe kratki dobrze robi program do mycia intensywnego.

pozdrawiam
ela

1. Data: 2004-04-06 13:34:12

Od: "Mariola" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Zmywarki jeszcze się nie dorobiłam zatem oddalam sie aby powalczyć z kratkami
własnoręcznie.

WANNA Z HYDROMASAŻEM
Jak zapakowac zmywarke do przesylki???
Pompa