witam!

1. Data: 2001-02-26 19:09:18

Temat: witam!
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgodnie z regulami pierwszy post o sobie:
Ingolfur Arnarson
ulubiona kuchnia: wschodnia
ulubiona potrawa: ziemniaki po cabansku
dziwactwa kulinarne: uwielbiam surowe ryby. ot tak bez niczego: ryba, troche
soli widelec i noz (sprobujcie surowa rybe jesc dwoma widelcami!).
nigdy nie jadlem marynowanego lba baraniego czy gnijacego rekina ale wszystko
przede mna.
pozdrawiam
Ing.

1. Data: 2001-02-27 08:15:34

Temat: RE: witam!
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: m...@w...pl

Witaj na liście!

Oby Ci się smacznie gotowało! ;-))

> zgodnie z regulami pierwszy post o sobie:
> Ingolfur Arnarson
> ulubiona kuchnia: wschodnia
> ulubiona potrawa: ziemniaki po cabansku

Przepis! Przepis!!!!

> dziwactwa kulinarne: uwielbiam surowe ryby. ot tak bez
> niczego: ryba, troche
> soli widelec i noz (sprobujcie surowa rybe jesc dwoma widelcami!).

Słyszałam o carpaccio z ryby, nigdy nie jadłam, ale
może kiedyś....?

Tylko tak mnie jakoś dziwne ciareczki przechodzą na myśl :-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-27 09:13:49

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

a jadlas tatara lub carpaccio

jesli tak to jaka roznica zjesc surowa rybe?

iza

1. Data: 2001-02-27 09:51:49

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: i...@y...com

> a jadlas tatara lub carpaccio
>
> jesli tak to jaka roznica zjesc surowa rybe?
>
> iza

No cóż, jadłam również grzybki marynowane, a do ślimaków
nie mogę się przekonać.

A nawet jadłam surowego śledzia (w śmietanie), ale
jakoś tak.... Nie wiem, może to i dobre.... Znaczy
tak carpaccio z ryby.... Kiedyś spróbuję. Ale nie
dzisiaj ;-))

1. Data: 2001-02-28 01:32:47

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> wrote >

> No cóż, jadłam również grzybki marynowane, a do ślimaków
> nie mogę się przekonać.

Slimaki sa mniej oslizle niz grzybki :)))
Ania

Re: Wołowina i BSE
kanapki
Pomozcie, prosze