witam mam pytanie

1. Data: 2003-03-31 21:43:11

Temat: witam mam pytanie
Od: "natalia" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam takie pytanie mam 16 lat waze 50kg imierze 156 cm chodzi o to ze mam
troche "tłuszczyku" na brzuszku udach i posladkach jak mam sie tego pozbyc
jakas dieta jak tak to jaka dla 16-latki

bede wdzieczna za pomoc
natalia

2. Data: 2003-03-31 22:45:12

Temat: Re: witam mam pytanie
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

natalia <n...@t...pl> napisał(a):

> mam takie pytanie mam 16 lat waze 50kg imierze 156 cm chodzi o to ze mam
> troche "tłuszczyku" na brzuszku udach i posladkach jak mam sie tego pozbyc
> jakas dieta jak tak to jaka dla 16-latki

Twoja waga jest OK :) Twój organizm jeszcze się rozwija, rośnie, to co mu
dostarczysz w tym wieku odbije się na zdrowiu i wyglądzie w przyszłośći,
dlatego też nie radzę stosować żadnych diet. Jeśli nie czujesz się dobrze ze
swoją wagą zacznij ćwiczyć! Basen, biegi, rower... to co lubisz i do czego
masz odpowiednie warunki. Odstaw też słodycze, chipsy, frytki, wszelkiego
rodzaju fast food'y i zamień pieczywo na pełnoziarniste, ale nic więcej,
żadnych diet i eksperymentów. 16, 17.. lat, jeśli dobrze pamiętam ;) to wiek
dorastania, u dziewcząt szaleją hormony, wzmaga się apetyt ;) a to często
łączy się z przyrostem wagi. Później jednak przy zdrowym odżywianiu się i
niezakłóconej przemianie materii wszystko wraca do normy. Dlatego też
stosowanie w tym wieku jakichś magicznych diet może spowodować jedynie
odwrotny skutek. Zresztą... to się tyczy chyba każdego okresu życia.

pozdrawiam,
Lara

3. Data: 2003-04-01 07:49:06

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam takie pytanie mam 16 lat waze 50kg imierze 156 cm chodzi o to ze mam
> troche "tłuszczyku" na brzuszku udach i posladkach jak mam sie tego pozbyc
> jakas dieta jak tak to jaka dla 16-latki

Twoja waga jest ok wiec zadnych diet a napewno nie zadnego glodowania 1000
kalori itp.

jezeli masz sklonnosci do tycia np rodzice sa okragli - pomysl o zdrowym
odzywianiu na przyszlosc.
Ja teraz zaluje ze jak mialem 17 lat nikt nie powiedzil mi o prostej
technice dzieki ktorej bym nigdy nie utyl a uwiez mi lepiej jest nie utyc
niz sie odchudzac.

Generalnie pozegnaj sie ze slodyczami, czipsami, frytkami - ogranicz cistka
i drozdzowki. Tj czasami mozesz zjesc np raz na miesiac frytki czy pare
cukierkow ale nie czesciej. Nigdy nie zaspakajaj glodu takimi przekaskami!
Wiem ze to jest smaczne i fajnie sie je, ale naprawde jes niezdrowe i
tuczace.

Jezeli bym tak jadl nigdy nie musial bym sie odchudzac.

musta

Witam, Help!!!
MM i jogurt
pharma nord cla