witam po weekendzie - sałatki i... gofry

1. Data: 2001-05-07 08:39:18

Temat: witam po weekendzie - sałatki i... gofry
Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc grupowicze !!!
Wczoraj ze względów zdrowotnych zrobiłem sobie i rodzince taką oto sałatkę :
Pomidorki obrane ze skórki, ogórki zielone, cebulka, pora i serek żółty.
Wszystko pokroiłem drobniutko, wymieszałem i przyprawiłem solą, pieprzem
czarnym, białym, papryką słodką i ostrą, ziołami do sałatek, oregano, chili
i co tam jeszcze miałem pod ręką.
Na sam koniec zalałem to wszystko kefirkiem wymieszanym ze szczypiorkiem i
było pycha :)))
Polecam !!!
A teraz prośba.
Potrzebuję przepis na słodkie gofry. Tak aby po upieczeniu były chrupiące.
Pozdrawiam,
Mariusz