witam smakowitą grupę

1. Data: 2001-10-29 16:45:17

Temat: witam smakowitą grupę
Od: "Bee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na imię Beata. Mieszkam pod Wrocławiem.
Od dłuższego czasu czytam i czytam sobie Waszą grupę a im więcej czytam tym
jestem bardziej uzależniona. Nie potrafię teraz nic zrobić na komputerze
dopóki nie sprawdzę co tam u Was słychać.

Przetestowałam większość potraw , ale jeszcze nie wszystkie, a ciągle nie
mam czasu na to, a rodzina krzyczy, że znowu przytyła. Piszecie tak
smakowicie, że faktycznie czasem ślina na klawiaturę kapie. I w ogóle
jesteście niesamowicie sympatyczni. Cieszę się że Was znalazłam a raczej mój
mąż i dzięki mu za to.
Postanowiłam przyłączyć się do Was, a na wkupne może sałatka z kurczaka,
która wczoraj jadłam, niesłychanie prosta ale pycha:

2 woreczki ryżu,
2 piersi kurczęce,
4 pomidory,
2 ogórki zielone,
wielka garść szczypiorku.

Ryż ugotować wg przepisu, piersi natrzeć przyprawami wg uznania(doskonale
pasuje Delekta(bez reklamy)) i usmażyć. Pomidory sparzyć, obrać ze skórki,
pokroić w kostkę. Ogórki też w kostkę, wcześniej obrać ze skórki. Szczypior
posiekać.
Dodać majonez, przyprawy i zamieszać.

pozdrawiam serdecznie
Beata

1. Data: 2001-10-29 20:20:23

Temat: Re: witam smakowitą grupę
Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bee napisał(a) w wiadomości: <9rk1ag$k4d$1@news.onet.pl>...
> [...]
>pokroić w kostkę. Ogórki też w kostkę, wcześniej obrać ze skórki. Szczypior

witaj w kulinarnym raju:)))))
a salatka wyglada mnamniecznie zrobie ja w weekend

pozdroofka
NeeA

=============\/==================/\==
Gdzie diabeł nie może tam NeĘ pośle >;)))))
=============/\==================\/==

1. Data: 2001-10-29 21:28:16

Temat: Re: witamy
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czolem wroclawianko, dawaj czesciej fajne przepisy, tylko nie za kaloryczne. Zima
idzie... ja
osobiscie musze sie oszczedzac.
Tez serdecznie pozdrawiam
M-gosia

Golonka
...jem szarona...
Kurczak czosnkowy i makaron sojowy
Wkupne- placek z kapustą
Przepis na Chop Suey - dietetyczną potrawę dyplomaty(XiXw)Li Hung Changa