witaminy i inne...

1. Data: 2004-01-23 10:20:39

Temat: witaminy i inne...
Od: "wally" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam mały problem, moze dla niektorych banalny ale dla mnie wazny: chcialbym
wiedziec jakie witaminy, mikroelementy i inne takie cuda powinna przyjmowac
osoba dorosla, nieregularnie sie odzywjajaca i pracujaca w duzym stresie,
czy istnieja gotowe zestawy waznych dla organizmu substancji czy trzeba je
laczyc w roznych zestawieniach? co kupic? jak sporzywac? czy wystarcza
gotowe zestawy witamin? jesli tak to jakie sa nalepsze? czy oprocz witamin
cos jeszcze wypadalo by przyjmowac by dobrze dbac o caly organizm?
z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi

2. Data: 2004-01-23 15:18:56

Temat: Re: witaminy i inne...
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> osoba dorosla, nieregularnie sie odzywjajaca i pracujaca w duzym stresie,
wystarcza gotowe zestawy witamin? czy oprocz witamin
> cos jeszcze wypadalo by przyjmowac by dobrze dbac o caly organizm?

jak mają byc tabletki, to lepiej żeby to były witaminy+minerały a nie same
witaminy,np. centrum, multitabs
a optymalny zestaw to moim zdaniem witaminy+minerały+żeńszeń,np. bodymax,
pharmaton, geriavit, maxivit, multitabs active
jeśli nie stronisz od kawy, to być nmoże przydłby sie dodatkowo jakiś
magnez.

badanie moczu
OT Wymiary łózka szpitalengo
Alergia na jabłka ??!