Plasterek antykoncepcyjny

1. Data: 2004-01-23 02:34:39

Temat: Plasterek antykoncepcyjny
Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio na rynku pojawily sie plasterki antykoncepcyjne. nakleja sie je na
ramie badz na brzuch, z tylu przy pupie i pozostaje on tak przyklejony przez
tydzien i przez tydzien ma dzialac wiec nie trzeba codziennie brac tabletek.
brzmi wspaniale, ale czy ktos z was probowal tego "na wlasnej skorze"? czytalam
ze procent ryzyka ze zajdzie sie w ciaze wynosi 1% wiec to jeszcze bardziej
przemawia za ta metoda.
jednak chcialabym poznac opinie osob ktore moze juz to wyprobowaly.

dziekuje

kasia

2. Data: 2004-01-23 07:02:25

Temat: Re: Plasterek antykoncepcyjny
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@y...com> napisał:

> ostatnio na rynku pojawily sie plasterki antykoncepcyjne.

to na tym plasterku jest napisane NIE MAM OCHOTY, chyba ;-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

3. Data: 2004-01-24 10:25:54

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plasterek nazywa sie Evro i jeszcze nie pojawil sie na naszym rynku
choc od dawna jest zapowiadany...
zasada dzialania jest tak sama jak przy tabletkach antykoncepcyjnych
dwuskladnikowych choc nieco inna metoda podawania i metabolizmu
hormonow...
przewidywana cena 60-80PLN

--
do dyskusji na tematy antykoncepcji zapraszam na forum dyskusyjne:
http://forum.antykoncepcja.pl

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl