dłonie kontra środki dezynfekcyjne

1. Data: 2004-01-22 20:42:45

Temat: dłonie kontra środki dezynfekcyjne
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam następujący problem:

Podczas pracy w szpitalu ręce należy myć na okrągło...- z praktyce po każdym
kontakcie z pacjentem, a nawet częściej ;). Do tego dochodzą środki
dezynfekujące, którymi, myję ręce z 5 razy dziennie. W wyniku czego moje
dłonie to obraz nędzy i rozpaczy - spierzchnięte, popękane,
zaczerwienione.... okropność......brrrrr......

Ma ktoś jakiś patent na taki problem?

Stosowanie kremów odpada, a raczej mija się z celem.....jak posmaruję, to
najdalej po pól godzinie musze znowu w wodzie zanurzyć.... Co prawda w domu
smaruję ja tak często jak to możliwe..ale i to nie robi na moich łapkach
wielkiego wrażenia.
Jak doprowadzić dłonie do porządku... i jak takie stan utrzymać???

Pozdrawiam z zamarzniętego Białegostoku.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

2. Data: 2004-01-22 20:56:38

Temat: Re: dłonie kontra środki dezynfekcyjne
Od: "melaine" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Co prawda w domu
> smaruję ja tak często jak to możliwe..ale i to nie robi na moich
łapkach
> wielkiego wrażenia.

Wiesz moja dentystka nie zdejmuje praktycznie z rąk gumowych rękawic,
robi w nich wszystko. Nie wiem czy to dobrze (w sensie czy to zgodne z
zasadami 'sztuki'), ale chyba w ten sposób je (dłonie) chroni.
Po drugie czy używałaś kiedyś kremu Neutrogeny? Jest rewelacyjy na mocno
spierzchnięte dłonie. Trudno się rozsmarowuje, ale jest nie do
zastapienia. Polecam.

--
Pozdrowienia
Mel.

3. Data: 2004-01-22 21:11:02

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz moja dentystka nie zdejmuje praktycznie z rąk gumowych rękawic,
> robi w nich wszystko.

Mam nadzieję, że zmienie je chociaż miedzy pacjentami...;))

>Nie wiem czy to dobrze (w sensie czy to zgodne z
> zasadami 'sztuki'), ale chyba w ten sposób je (dłonie) chroni.

Też zasadniczo gro czynności wykonuję w rękawiczkach, jednak po ich zdjęciu
ręce trzeba umyć, chociażby z talku.....

> Po drugie czy używałaś kiedyś kremu Neutrogeny? Jest rewelacyjy na mocno
> spierzchnięte dłonie. Trudno się rozsmarowuje, ale jest nie do
> zastapienia. Polecam.

Hmmm... tego kremu akurat nie próbowałam...
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2004-01-22 21:55:29

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dłonie to obraz nędzy i rozpaczy - spierzchnięte, popękane,
> zaczerwienione.... okropność......brrrrr......

Witam ,

Zobacz na http://bbraun.com.pl

dezynfekcja i higiena .
polecam emulsję do mycia lifosan i po myciu krem trixo .
lifosan nie wysusza i pielęgnuje , a krem nie klei się i wchłania
momentalnie .
jest to zestaw specjalnie na twoje problemy , jest także wersja dla
alergików softaskin .
mogę Ci polecić do kompletu pielęgnacyjny płyn do dezynfekcji rąk .
dla regeneracji zniszczonej skóry jest specjalnie TRIXO LIND ( trzeba
ytać ) , tłuste - na noc .

nielekarzom też polecam , sam używam bo często myję ręce w pracy .

Darek

5. Data: 2004-01-23 06:25:30

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po drugie czy używałaś kiedyś kremu Neutrogeny? Jest rewelacyjy na mocno
> spierzchnięte dłonie. Trudno się rozsmarowuje, ale jest nie do

Takze polecam. Do dawna sobie przywozilem z niemiec i w koncu mozna go kupic
takze u nas w kraju!

K.

Gronkowiec po raz kolejny
Wpuszczanie kropel do oczu
Maluszek w szpitalu - prosze o rady dla mamy!
Cysty cryptosporidium sp
rzesistek a male dziecko