wizyta rodziców

1. Data: 2002-09-04 12:29:21

Temat: Re: wizyta rodziców
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> albo z rosyjska "pieczeń s griczkoj", czyli wątróbka z kaszą. Też lubię,
> tylko jak to bym w domu zrobił, to potem rodzinę bym po McDonaldach
> szukać musiał ;-(

Mnie tez ;) Nie cierpie watróbki pod zadna postacia :)) Aczkolwiek
cwiczac wytrwale od paru lat doszlam juz do takiego postepu, ze jestem w
stanie przelknac ;))))
A z kasza wszelkie podroby tez dobre, no i ozorek :))))
Plus wszelkie gulaszowe wytwory. A propos gulaszu- od kiedy zawiera
kukurydze??? Bo ostatnio ratujac sie wyrobami Pudliszek przed smiercia
glodowa w pracy natrafilam na taki wynalazek.
pzdr
agi