wlasciwie powinno sie zmienic nazwe tej grupy

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 5 Dec 2012 03:27:53 -0800 (PST)
Subject: wlasciwie powinno sie zmienic nazwe tej grupy
From: k...@g...pl

co poruszane tematy na tej grupie maja wspolnego z psychologia? moze chodzi o to ze
warto byloby poddac analizie psychologicznej uczestnikow tejze grupy. lacznie ze mna.

bo moim zdaniem sa to dlugie polakow rozmowy o d... Maryni

do du..y...

Mówił mi raz tęgi, bardzo uczony profesor:
niektóre powiedzonka zbyt precyzyjne nie są.
A wśród tych nieprecyzyjnych, mętnych powiedzeń grupy
wyróżnia się to zwłaszcza, że dana rzecz jest do du..y.
Językoznawczej lupy tak tedy tutaj użyję:
mówiąc, że coś jest do du..y, należy dodawać, do czyjej.
Bo jeśli - ciągnął profesor - do pewnej znajomej Pani,
na której widok zawsze dech zapiera mi w krtani,
bo ona nie idzie, lecz frunie, jak pasaż przez klawisze
i tym co trzeba, tak lekko i tak cudownie kołysze,
więc jeśli do owej Pani, zwiewnej, ulotnej, czarownej
jest owo coś - rzekł profesor - to jest to po prostu cudowne...
A jeśli do mojej, wspartej o nóg grube słupy,
do mojej - rzekł profesor - to oczywiście do dupy!