włosy - kolor - help

1. Data: 2004-03-10 22:26:59

Temat: włosy - kolor - help
Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dziewczyny
W poniedziałek byłsm u fryzjera zrobic sobie pasemka (bo odrosty już
były) i fryzjerka zrobiła mi jakoś tak dziwnie, że u góry owszem są
blond ale na dole włosy są juz raczej znacznie ciemniejsze. Nakładała mi
farbę tylko u góry, natomiast na dole dopiero po pewnym czasie, na moje
pytanie dlaczego odpowiedziała, że inaczej się pokruszą. No i wygląda na
to, że na dole farba była jednak za krótko, bo różnica w kolorze jest
wyraźna. Mój naturalny kolor włosów to kasztan. Nie epodoba mi się to co
z tego wyszło, tym bardziej, że pasemka były robione tylko po wierzchu.
Więc w rezultacie u góry głowy mam blond pasemka, na dole jakiś taki
kolor zbliżony do pomaranczowego, a pod spodem naturalne. I teraz
zastanawiam się czy pójść jeszcze raz i zrobić też pasemka pod spodem,
czy potraktować włosy szamponem koloryzującym (kasztanowym) i wrócić do
mnniej więcej naturalnego koloru. Pytanie tylko czy szampon pokryje
pasemka? Jak sądzicie?
Plavia

1. Data: 2004-03-11 09:00:10

Temat: Re: włosy - kolor - help
Od: "Agalay" <a...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plavia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
<cut>
> [...]
> czy potraktować włosy szamponem koloryzującym (kasztanowym) i wrócić do
> mnniej więcej naturalnego koloru. Pytanie tylko czy szampon pokryje
Na szamponach koloryzujacych pisza zeby nie stosowac na pasemka :/ Ja
oczywiscie stosowalam, kilkakrotnie, ale w innym celu niz Ty. Rozwaz
kupienie sobie blondu (na Twoje kszatanki blond nie chwyci bo to szampon a
szampony nie maja rozjasniacza) i w ten sposob wyrownasz kolor swoich
pasemek. A kasztanowy szampon powinien chwycic, ale jak to pani w sklepie
fryzjerskim mi powiedziala "nie wiadomo czy nie wyjda zielone, bo sie wlosow
rozjasnianych nie powinno farbowac". Moze przejdz sie do jakiegos
specjalistycznego sklepu tzn fryzjerskiego, mi np. pani stamtad kilka razy
juz fajnie poradzila i dobrala odpowiedni kosmetyk, niekoniecznie drogi. Jak
jestes z Krk to Ci powiem gdzie takowy jest.
A generalnie ja to bym sie przeszla do fryzjerki i spytala "co teraz", skoro
spieprzyla sprawe ;)))
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Dlaczego przeciętna kobieta raczej woli być
piękna niż mądra?
Bo przeciętny mężczyzna
lepiej widzi, niż myśli ;)

1. Data: 2004-03-11 09:21:10

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plavia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć Dziewczyny
[ciach]

najprosciej bylo, tak jak ci pozwala kodeks handlowy, powiedziec Pani ze ci
sie nie podoba to co zrobila i albo ty wychodzisz bez placenia (masz do tego
prawo) albo on poprawi tak zeby Tobie sie podobalo. Ty placisz wiec masz
pelne prawo wymagac zebys wygladala tak jak TY chcesz a nie jak jej sie
wydaje ze bedzie dobrze.....

a teraz pozostaje zeminic fryzjera, poprawic to wydajac po raz kolejny
kase.....
szkoda
pozdr

MAKIJAŻE i fryzury!!!