wlosy ,paznokcie

1. Data: 2006-07-25 09:32:32

Temat: wlosy ,paznokcie
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

co na wzmocnienie u 6 latki ?

mysle ze po kuracji 2 antybiotykami plus 10 dni w spzitalu (zapalenie
pluc) dalo jej sie we znaki na paznokciach i wlosy.
plus moczenie w jeziorze :)

oprocz galaretek co jeszcze? w aptece odeslali do lekarza.
moze cos naturalnego?
p.

2. Data: 2006-07-25 18:40:38

Temat: Re: wlosy ,paznokcie
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ea4oek$2fr$...@n...dialog.net.pl,
pamana <b...@a...pl> napisał(a):
> [...]
> plus moczenie w jeziorze :)
>
> oprocz galaretek co jeszcze? w aptece odeslali do lekarza.

Sikapur. Rewelacyjnie działa na cerę, paznokcie i włosy. Koszt ok. 10 euro
butelka, starcza na ok. miesiąc. Niestety do zdobycia wyłacznie u naszych
sąsiadów - znaczy w Niemczech. Bez recepty w aptece. Na krzemie to głównie
bazuje. Się to je i się tym smaruje.

pozdrawiam Tatiana
--
Nie wolno być po stronie zarazy
/Camus/

3. Data: 2006-07-26 08:27:36

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naszych sąsiadów - znaczy w Niemczech. Bez recepty w aptece. Na krzemie
> to głównie bazuje. Się to je i się tym smaruje.

jest wskazane dla dzieci?
p.

4. Data: 2006-07-26 17:30:18

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ea790o$vst$...@n...dialog.net.pl,
pamana <b...@a...pl> napisał(a):

> jest wskazane dla dzieci?

Z tego co wiem nie jest przeciwskazane. Ale zebaby sprawdzić na ulotce albo
w niemieckiej aptece. Może np. Duni się będzie chciało?

pozdrawiam Tatiana
--
Komisja to grupa ludzi nieprzygotowanych,
powołana przez niekompetentnych,

5. Data: 2006-07-29 15:17:24

Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jul 2006 11:32:32 +0200, pamana <b...@a...pl> wrote:

> [...]
>plus moczenie w jeziorze :)
>
>oprocz galaretek co jeszcze? w aptece odeslali do lekarza.

Pestki slonecznika, dyni i inne rzeczy które zawierają dużo cynku.

Moja koleżanka bardzo też chwliła tablekti ze skrzypem/pu polnym na
włosy i paznokcie właśnie ale to już miej naturalne choć ziołowe.

pozdrawiam

Magda

6. Data: 2006-07-31 20:04:43

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja koleżanka bardzo też chwliła tablekti ze skrzypem/pu polnym na
> włosy i paznokcie właśnie ale to już miej naturalne choć ziołowe.

ale ja szukam czegos dla 6 latki :)
p.

7. Data: 2006-08-01 20:38:15

Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Jul 2006 22:04:43 +0200, pamana <b...@a...pl> wrote:

>ale ja szukam czegos dla 6 latki :)

Nie orientowałam się czy to się nadaje dla sześciolatki - tu musisz
sama zasięgnać informacji ew. - wiem że cos takiego jest jedynie i
polecane, sama nie jadłam więc i ulotki nie czytałam.

pozdrawiam

Magda

Problemy ze stolcem 2 latka
gazownia nie chce oddać nadpłaty na dogodnych warunkach
15 letni syn na obozie językowym
10 latei i obóz po raz pierwszy poradzcie proszę
[rel] info-e-dziecko.eu