Problemy ze stolcem 2 latka

1. Data: 2006-07-22 14:21:04

Temat: Problemy ze stolcem 2 latka
Od: "Lukas" <jakiś_tam_antyspam@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Córka ma problemy ze stolcem robi go raz na tydzień i to zazwyczaj trzeba
użyć czopika. Co powinien jesć taki dwu latek aby lepiej robił kupkę ? Bo
jak widze jak się męczy to aż mi żal maluszka..

2. Data: 2006-07-27 20:03:05

Temat: Re: Problemy ze stolcem 2 latka
Od: k...@a...com szukaj wiadomości tego autora

Lukas schrieb:

> [...]
> użyć czopika. Co powinien jesć taki dwu latek aby lepiej robił kupkę ? Bo
> jak widze jak się męczy to aż mi żal maluszka..

boze... to straszne, moje dziecko robi co dziennie... a nawet jak
wiecej zje.. to dwa albo i trzy:)

polecam sok z gruszki .100%... na zatwardzenia.... i odstawic wszelkie
czekolady, kakao!!!! to powoduje ze sa problemy z kupka... pewnie pija
co dzien kakao co??

3. Data: 2006-07-27 20:03:46

Od: k...@a...com szukaj wiadomości tego autora

Lukas schrieb:

> [...]

polecam sok z gruszki .100%... na zatwardzenia.... i odstawic wszelkie
czekolady, kakao!!!! to powoduje ze sa problemy z kupka... pewnie pija

gazownia nie chce oddać nadpłaty na dogodnych warunkach
15 letni syn na obozie językowym
10 latei i obóz po raz pierwszy poradzcie proszę
[rel] info-e-dziecko.eu
filmy dla nastolatki