włoszczyzna

1. Data: 2004-08-06 21:34:55

Temat: włoszczyzna
Od: "Olka_KN" <O...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Rozpoczynam dopiero swoją karierę kulinarną i mam pytanie do szanownych
grupowiczów. Jeżeli w przepise jest napisane "Włoszczyznę obierz, zetrzyj na
tarce do jarzyn" to mam jarzynki zetrzeć na miazge czy na większych
otworach. Ale nie ugotowaną włoszczyzne chyba trudno zetrzeć na papkę?

Dziękuje za wyrozumiałość
Olka

1. Data: 2004-08-07 10:06:11

Temat: Re: włoszczyzna
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olka_KN" <O...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tarce do jarzyn" to mam jarzynki zetrzeć na miazge czy na większych
> otworach. Ale nie ugotowaną włoszczyzne chyba trudno zetrzeć na papkę?

Tarka do jarzyn to moim skromnym zdaniem taka co sciera na piórka albo
wiórki jak kto woli. Nietrudno zetrzeć :)
Pozdrawiam, A.

Kupiłam Bornera
Hi-cho zrobilem kotlety mnielone!!! :)
Co z pieczarek na grilla