woda na pietrze dlugo sie nagrzewa

1. Data: 2017-01-09 08:04:12

Temat: woda na pietrze dlugo sie nagrzewa
Od: maniek <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam dom 2 kondygnacyjny, ogrzewanie gazowe i mam problem z dlugo
nagrzewajaca sie woda na pietrze, woda sie nagrzewa po ok 20-30
sekundach, prysznic nawet po minucie. dom kupilem nie dawno. co zrobic
zeby woda sie szybciej nagrzewala ?

2. Data: 2017-01-09 11:19:53

Temat: Re: woda na pietrze dlugo sie nagrzewa
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-09 o 08:04, maniek pisze:
> [...]
> nagrzewajaca sie woda na pietrze, woda sie nagrzewa po ok 20-30
> sekundach, prysznic nawet po minucie. dom kupilem nie dawno. co zrobic

Posortuj według tematu lub idź do daty poniżej.
Zobaczysz podobny post z 2016-06-26.

3. Data: 2017-01-09 23:49:50

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Problem z pompą cyrkulacyjna cwu? O ile w ogóle jest obieg.

Ile pali wam gazu w takie mrozne dni ?
Budowa garazu
gwizdanie czajnika
Moc kotła wpisana do sterownika większa niż moc rzeczywista - jakie mogą być tego efekty?
Waskie zaluzje pionowe (wertikale)?