woki z "IKEA"

1. Data: 2001-05-10 06:20:59

Temat: woki z "IKEA"
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Panstwa ma juz wyrobioną opinię na temat woków dostępnych,
przynajmniej w Trójmiescie, w sklepach "IKEA"? Instynkt podpowiada mi, ze to
zadna rewelacja...

wok (zbieznosc nicka z tematem zupelnie przypadkowa...)

1. Data: 2001-05-10 07:13:22

Temat: Re: woki z "IKEA"
Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> w wiadomości
news:145b.00000000.3afa334a@newsgate.onet.pl napisał(a):
> Czy ktos z Panstwa ma juz wyrobioną opinię na temat woków dostępnych,
> przynajmniej w Trójmiescie, w sklepach "IKEA"? Instynkt podpowiada mi, ze
> zadna rewelacja...

szanuj swój instynkt. jest niezły.

wojmat

1. Data: 2001-05-10 08:34:33

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z Panstwa ma juz wyrobioną opinię na temat woków dostępnych,
> przynajmniej w Trójmiescie, w sklepach "IKEA"? Instynkt podpowiada mi, ze
> zadna rewelacja...

Hej!
Zadfna rewelacja, ale nie oczekuj cudów za jedną czwartą ceny dobrego woka.
Ja używam, cicho psioczę, ale wyniki są zadawalające, lepsze niż z patelni.
Przydałby się pierścień, co za duży płomień "opływa" woka i rozgrzewa przede
wszystkim powietzre dokoła i okap, a mniejszy płomień nie nagrzewa większej
powierzchni - dna i okolic. Ale - za pięć dych... Można. NIe trzeba, nie
należy - można.

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-05-10 21:20:10

Od: "ac" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

co to ma za znaczenie, rodzaj woka ?
kazdy jest dobry po ochrzczeniu:)
ac
"EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> wrote in message
> [...]
większej
> powierzchni - dna i okolic. Ale - za pięć dych... Można. NIe trzeba, nie

Important news
Ku rozweseleniu...NA temat
szukam grilal
Kuchenka z plyta ceramiczna
Linki do stron producentów mięsnych i ich handlowców