wosk pszczeli

1. Data: 2004-01-15 07:29:44

Temat: wosk pszczeli
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludkowie kochani! Poszukuję ostatnio bardzo mocno świec z wosku pszczelego.
Może natknęliście się gdzieś na możliwośc zakupu takowej (chodzi mi o taką
zwykłą prosta świecę ze 40 cm długości)
Pozdrav.Rene
PS. Pytam o wosk pszczeli - w końcu pszczółki są blisko kwiatków...

2. Data: 2004-01-15 08:00:54

Temat: Re: wosk pszczeli
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene:
> PS. Pytam o wosk pszczeli - w końcu pszczółki są blisko kwiatków...

To było jakoś tak (o Wampirach):
"Na ołtarze łażą
- one krwawią
świece gryzą
i inne sprosności czynią"

Nie całkiem jeszcze obudzony calvi:)

3. Data: 2004-01-15 08:17:44

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może natknęliście się gdzieś na możliwośc zakupu takowej

W sklepach ze zdrową żywnością itp rzeczami.
lub www.pszczoly.pl

Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2004-01-15 08:49:04

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-01-15 18:40:45

Temat: Odp: wosk pszczeli
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja zona produkuje swiece woskowe, niestety wylacznie na domowy uzytek.
> Stosuje do tego rozne technologie.
W tym sęk że nie mam skąd wosku pszczelego wziąc:(:(:(
Pozdrav.Rene

6. Data: 2004-01-15 19:01:02

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-01-15 19:10:46

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bu5fg2$pr5$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> zwykłą prosta świecę ze 40 cm długości)
> Pozdrav.Rene
> PS. Pytam o wosk pszczeli - w końcu pszczółki są blisko kwiatków...

Można je dostać w sklepach specjalizujących się w świecach, czasami również
w tzw. "galeriach" oferujących mydło i powidło. Widziałam też w Praktikerze.

pozdrawia
samaki

8. Data: 2004-01-15 20:03:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
również
> w tzw. "galeriach" oferujących mydło i powidło. Widziałam też w

:)
ten w praktikerze
to zapewne juz jako pasta lub emulsja do konserwacji drewna
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-01-16 05:55:27

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene:
> Ludkowie kochani! Poszukuję ostatnio bardzo mocno świec z wosku pszczelego.
> Może natknęliście się gdzieś na możliwośc zakupu takowej (chodzi mi o taką
> zwykłą prosta świecę ze 40 cm długości)

Akurat się natknąłem:
http://www.teletronik.com.pl/jaszczyk/swiece.htm

Pozdrawiam calvi

czarna nóżka v/s zgorzel siewek 1
Jodla kaukaska w donicy - jak z nia postapic
czekam na wiosnę!!
JC
Ale oferta !!!