wozek akumulatorowy do sprzedania!!!

1. Data: 2004-03-11 13:34:18

Temat: wozek akumulatorowy do sprzedania!!!
Od: "roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> szukaj wiadomości tego autora

Wozek akumulatorowy do sprzedania szczególy tutaj
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=22438002. Mozliwosc dogadania sie
poza aukcją.
tel. (075) 7614686 Sebastian Rojek

2. Data: 2004-03-11 13:50:31

Temat: Re: wozek akumulatorowy do sprzedania!!!
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> napisał w wiadomości
> Wozek akumulatorowy do sprzedania szczególy tutaj
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=22438002. Mozliwosc dogadania sie
> poza aukcją.
> tel. (075) 7614686 Sebastian Rojek

Nie chcę być upierdliwy, w sumie ten post dotyczy też niepełnosprawnych, ale
czy wiesz żeś złamał regulamin Allegro, i ktoś "życzliwy" może donieść :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-03-11 14:52:59

Od: "roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> szukaj wiadomości tego autora

Widocznie przeoczylem jakis punkt regulaminu jak masz ochote to zakapuj. Nie
sądzę żebym komuś zrobił krzywdę tym postem w końcu jestem jednym z ON i to
właśnie ON mogą być zainteresowani zakupem wózka.

Pozdrawiam
Sebastian

> [...]
ale
> czy wiesz żeś złamał regulamin Allegro, i ktoś "życzliwy" może donieść :)

uchwyty do łazienki/ubikacji
DBAM O ZDROWIE! rehabilitacja w aptekach
praca w Policji, moja opinia
przystosowanie miejsca pracy
Ludzie czy obawiac sie utraty RENTY ??