Ludzie czy obawiac sie utraty RENTY ??

1. Data: 2004-03-10 18:38:43

Temat: Ludzie czy obawiac sie utraty RENTY ??
Od: "Pinki mozg" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich... i proszę o pomoc (bo czytajac wypowiedzi ludzi czy prasę
zaczynam trząść portkami).Napewno nie jeden z was borykał się z lekarzem
orzecznikiem.Proszę powiedzcie czy jest się czego bać ?? I na co trzeba zwrócić
szczególną uwagę np. na dowody leczenia?? im więcej tym lepiej ?? a jakość ?? I
proszę opiszcie mi swoje przypadki utraty świadczeń (przykre) bądź jego
przedłużenia.

Chodzi tu o mojego ojca. Ma 59 lat,amputowaną nogę na wysokości uda(w wyniku
pojawienia się nowotwora), druga noga ma częściową utratę czucia,a pozatym to
juz nic konkretnego. Takie tam dolegliwostki i regularne kontrole ot cała
dokumentacja. Obecnie ojciec ma II grupę inwalidzką. Prosze powiedcie jakie mamy
szanse na zachowanie świadczenia ?? Co może wpływać na korzyść mojego ojca.
Porusza się sam o kulach. Za wszystkie odpowiedzi z góry bardzo, bardzo dziękuję
!! Wyślijcie mi proszę opis waszych zmagań i doświadczeń !!

2. Data: 2004-03-10 18:45:48

Temat: Re: Ludzie czy obawiac sie utraty RENTY ??
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Porusza się sam o kulach. Za wszystkie odpowiedzi z góry bardzo, bardzo dziękuję
> !! Wyślijcie mi proszę opis waszych zmagań i doświadczeń !!
Ponoc maja nie ruszac osob ktorym zostalo mniej niz 10 lat do wieku
emerytalnego.?

3. Data: 2004-05-21 12:23:29

Od: "Dziadek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem w podobnej sytuacji ja Twój Ojciec. Mam 54 lata i również
przemieszczam się o kulach. Z zusem "wygrałem" już czterokrotnie i zamierzam
grać dalej. Myślę że moje przejścia się praydazą. Tylko jakiego rodzaju
wskazówek potrzebujesz ?

--
Pozdrawiam.
Mierzejewski Zbigniew

Sąd, ZUS i grupa inwalidzka - pytanie.
Re: Artykuly dla niepelnosprawnych - szukam informacji
refleksje
Nie stosowanie sie ON do niektorych znakow drogowych
Pytanie, praca niepełnosprawnych w normalnych warunkach