wrażenie podwyższonej temperatury

1. Data: 2002-04-15 09:02:08

Temat: wrażenie podwyższonej temperatury
Od: "Piotr" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć - mam dość uciążliwy problem..otóż od ponad roku często czuję się źle
a spowodowane jest to wrażeniem że temeperatura mojego ciała jest za
wysoka-mierząc temp. często miałem stan podgorączkowy ale często też nie.
Ciekawym objawem jest także to że często też kilka razy dziennie mam takie
wahania.Robiłem już wszystkie badania i mam wyniki wzorowe..czym to może być
spowodowane - czy miał ktoś z Was może coś podobnego..co robić?

2. Data: 2002-04-15 10:59:52

Temat: Re: wrażenie podwyższonej temperatury
Od: "Piotr Szklarski" <p...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć - mam dość uciążliwy problem..otóż od ponad roku często czuję się
źle
> a spowodowane jest to wrażeniem że temeperatura mojego ciała jest za
> wysoka-

A czy czesto pijesz kawe ???
Gdy ja ja wypije, to czuje sie podobnie

Pozdr
P.Sz

3. Data: 2002-04-15 11:59:45

Od: "Piotr" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kawy raczej nie pije - zauważyłem że jest to często związane z jakąś
sytuacją stresową,ale nie zawsze więc nie mogę uznać tego za powód
jedyny-bezpośredni.

Odczucie jest taki że gorąco mi w twarz lub/i w całe ciało ogólnie

4. Data: 2002-04-16 07:53:31

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <n...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9efb3$kn7$...@d...ceti.com.pl...
> [...]
> jedyny-bezpośredni.
> Odczucie jest taki że gorąco mi w twarz lub/i w całe ciało ogólnie

Witaj,
no to chyba mamy podobnie ;-(
u mnie sie zaczelo _po_ dlugotrwalym stresie (ciaza, kilkakrotna zmiana
pracy, sprawa w sadzie, przeprowadzka...), teraz czesto w syt. stresowych,
ale czasem tez bez widocznego powodu, dostaje takiej fali goraca (uczucie
podwyzszonej temp.), szumi mi w uszach, lataja biale plamki przed oczami,
kreci sie troche w glowie.

Ponoc to "reakcja neuro-wegetatywna" na stres?
Moze ktos potwierdzic, zaprzeczyc, albo kazac sie leczyc jesli to cos
powaznego? ;-)

Pozdrawiam cieplo
magda

5. Data: 2002-04-16 08:47:16

Od: "Piotr" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście też miałem wiele stresów i być może jest to ta przyczyna....choć
nie wiem. Zwaliłbym wszystko na stres ale ja już napisałęm dzieje się to
często w sytuacjach które nie są związane w żaden sposób ze stresem.
Często w trakcie tego "odczucia" nie mogę usiedzieć w miejscu bo jest mi
gorąco np. w plecy jak się opieram.
Najgorsze jest to że nie wiem jak z tym walczyć...Nic mi nie dolega i gdyby
nie "to" czułbym się świetnie...

6. Data: 2002-04-17 07:47:40

Od: "Igojsim" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć - mam dość uciążliwy problem..otóż od ponad roku często czuję się
źle
> a spowodowane jest to wrażeniem że temeperatura mojego ciała jest za

Hej,

Mialem bardzo podobnie, ale u mnie bylo to jednym z symptomow toczacej sie
infekcji (ktora niestety dosc dlugo trwala i ktorej skutki nadal odczuwam).
"Fala ciepla" potrafila na mnie spasc bez wyraznego powodu. Robilem sie
czerwony na twarzy, czasami czerwienialy mi uszy (bywaly bardzo cieple w
dotyku). Przewaznie, robilo mi sie slabo, duszno. Niemile objawy potrafily
zaniknac roznie szybko jak sie pojawialy (w przeciagu 15-30 min).
Temperatura "pod pacha" bywala wtedy w normie, choc odnosilem wrazenie, ze
mam przynajmniej 38,5. Zaden lekarz nie powiedzial mi co to jest. Na
szczescie, zakwalifikowalem to juz do historii, a wystepowalo to wiele
tygodni.

7. Data: 2002-04-17 07:55:01

Od: "Piotr" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Igojsim..? Jak się leczyłeś? bo ja już nie mam pomysłu.....

8. Data: 2002-04-17 11:48:10

Od: "Igojsim" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Igojsim..? Jak się leczyłeś? bo ja już nie mam pomysłu.....

Niestety, pytanie to zadawalem wielu lekarzom. Wywalali oczy, ze wogole cos
takiego mam. Patrzyli na mnie jakbym sobie cos ubzdural. Slyszalem opinie,
ze moze miec to zwiazek z zaburzeniami hormonalnymi. Mnie samo przeszlo ->
odpukac, bo stosunkowo niedawno. Niedlugo wykonam badania na HCV - zmiennosc
nastrojów, zmeczenie, bóle miesni oraz uderzenia ciepla naleza do jednych z
symptomów tego paskudztwa. Dobrze jest tez zrobic badania w kierunku EBV -
co równiez zamierzam uczynic.

konflikt serologiczny
Medyczne rozmowy w portalu Gazeta.pl
Postinor