konflikt serologiczny

1. Data: 2002-04-15 05:39:48

Temat: konflikt serologiczny
Od: "Dorota Hodurek" <h...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam zrodel na temat konfliktu serologicznego, kiedy wystepuje jego
skutki, (rozne wiadomosci), Sprawa dotyczy mojej znajomej, ktora chce
zaplanowac dziecko i ma konflikt serologiczny z mezem, jej grupa krwi to
0Rh-. Jego ARh+. Z gory dziekuje za pomoc.

2. Data: 2002-04-15 13:43:52

Temat: Re: konflikt serologiczny
Od: "Krzychu" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Hodurek" <h...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaplanowac dziecko i ma konflikt serologiczny z mezem, jej grupa krwi to
> 0Rh-. Jego ARh+. Z gory dziekuje za pomoc.

http://www.mediweb.pl/womens/wyswietl.php?id=648
Jeśli informacje okażą się niewystarczające odsyłam do fachowej
literatury medycznej np. medycyna wewnetrzna Herolda lub podręczniki
z położnictwa i ginekologii.

Pozdr.

Medyczne rozmowy w portalu Gazeta.pl
Postinor
ntg antropologia
szukam leku
Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???