wrzody zołądka

1. Data: 2004-01-20 09:38:59

Temat: wrzody zołądka
Od: "prodak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak wykryc tą baktrie -------Helicobacter pylori.
Ile kosztuje taki test i gdzie mozna go wykonac (Dolny Slask).

2. Data: 2004-01-20 10:12:52

Temat: Re: wrzody zołądka
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wykryc tą baktrie -------Helicobacter pylori.
> Ile kosztuje taki test i gdzie mozna go wykonac (Dolny Slask).

możesz kupić w aptece taki test (helico-test, poniżej 100zł)- ale dużo
bardziej wiarygodne jest badanie wykonane podczas gastroskopii

3. Data: 2004-01-21 09:19:49

Od: "prodak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> możesz kupić w aptece taki test (helico-test, poniżej 100zł)- ale dużo
> bardziej wiarygodne jest badanie wykonane podczas gastroskopii
>
> Na pewno ale mało przyjemne to badanie ostatnio jak robiłem to miałem
nadżerki .

ponownie - jak "laboratoryjnie" stwierdzic, czy ktos pali papierosy? - POMOCY ludziska...
rekonstrukcja wiazadla kolanowego - gdzie?
potrzebny laryngolog z rzeszowa
koagulacja
Drozdzyca,grzybica?