ponownie - jak "laboratoryjnie" stwierdzic, czy ktos pali papierosy? - POMOCY ludziska...

1. Data: 2004-01-20 09:26:30

Temat: ponownie - jak "laboratoryjnie" stwierdzic, czy ktos pali papierosy? - POMOCY ludziska...
Od: "yack" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zbadac po okreslonym okresie, czy nalogowy palacz, wypalajacy np. paczke
papierosow dziennie rzucil palenie?
Wyobrazam sobie to tak:
-badanie poczatkowe w dniu, w ktorym palacz rzuca palenie
-badanie po okreslonym czasie
-porownanie wynikow jednoznacznie dajace odpowiedz, czy palil przez ten czas
czy nie

Czy cos takiego jest wogole mozliwe? do kogo sie zwrocic lub gdzie szukac
informacji?
Z gory dzieki za odpowiedz
Jarek

2. Data: 2004-01-20 10:34:07

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yack" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy nie
>
> Czy cos takiego jest wogole mozliwe? do kogo sie zwrocic lub gdzie szukac

Witam,

z pewnością takie urządzenia mają w instytutach medycyny hiperbarycznej ,
tam gdzie leczy się m.in. zatrucia tlenkiem węgla .
Ja osobiście instalowałem w Instytucie Medycyny Morskiej i Tropikalnej w
Gdyni .
Już długo nie zajmuję się tym tematem także nie znam stanu obecnego.

Pozdrawiam ,
Darek

rekonstrukcja wiazadla kolanowego - gdzie?
potrzebny laryngolog z rzeszowa
koagulacja
Drozdzyca,grzybica?
kłykciny