wschodnie kaszanki

1. Data: 2000-08-03 12:49:53

Temat: wschodnie kaszanki
Od: "Andrzej" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry.
Czy ktoś spotkał się z przepisem na wschodnie (kresowe) kaszanki. Jadłem
takie (kupowane na targu (gotowane na parze) pewnie z 30 lat temu i do
dzisiaj wspominam ten smak!
proszę o odpowiedż na priva

a...@a...net.pl

pozdrowienia Andrzej.

1. Data: 2000-08-07 21:20:28

Temat: Re: wschodnie kaszanki
Od: m...@a...net.pl (Marek Czajkowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dnia Thu, 3 Aug 2000 14:49:53 +0200, napisales w pl.rec.kuchnia co
nastepuje:

> [...]
>Czy ktoś spotkał się z przepisem na wschodnie (kresowe) kaszanki. Jadłem
>takie (kupowane na targu (gotowane na parze) pewnie z 30 lat temu i do

Jeżeli Podlasie to wystarczające kresy mogę podać 2-3 przepisy.

Pozdrowienia,
Marek Czajkowski

--
----
Serwery WWW, konta e-mail

1. Data: 2000-08-08 12:38:33

Temat: Odp: wschodnie kaszanki
Od: "Andrzej" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry!

Chetnie poznam te przepisy - moze bedzie cos podobnego.U nas bylo duzo ludzi
z Tarnopola i Lwowa - to byl chyba regionalny smakolyk

pozdrawiam Andrzej

Patison
KUCHNIA BULGARSKA I GRECKA
gofry