wspolna dieta

1. Data: 2002-02-27 10:44:02

Temat: wspolna dieta
Od: "malgoska" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
razem z kolezanka postanowilysmy w koncu zaczac diete. W koncu razem to
zawsze latwiej. Myslimy zeby zaczac ja od glodowki, ale tak naprawde to nie
wiemy co dalej... chcialaybysmy zrzucic jakies 5 kg przez miesiac i prosimy
o rady, co bedzie dla nas najbardziej odpowiednie (20 - latki)

malgoska i magda

2. Data: 2002-02-28 09:06:24

Temat: Re: wspolna dieta
Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgoska" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
prosimy
> o rady, co bedzie dla nas najbardziej odpowiednie (20 - latki)

No problem dziewczyny. Nie wiem jakie rady mógłbym wam dać, może tylko tyle,
żebyście się cholernie mocno zaparły w sobie. Ja postanowiłem zrzucić mojego
dosyć potężnego garba z przodu do maja i to nie tylko dla tego żeby "ładnie"
wyglądać, ale po prostu to był ostatni dzwonek przed problemami ze zdrowiem.
Mam ponad 40 kg nadwagi a pracę mam siedzącą. Ale chętnie będę się z wami
wymianiał informacjami o postępach. Na razie trzeci dzień stosuję moją
dietkę BMK ( Bardzo Mało Koryta :) no i codzienny bieg ok 4 km (nie
mierzyłem więc podaję przybliżoną odległość) Jak na razie po trzech dniach
mam 2,5 kg mniej i waga spada. Dajcie znać jak wam idzie i powodzenia.

Pozdry

netoperek

zapraszam
Guam