doradzcie

1. Data: 2002-02-27 13:32:54

Temat: doradzcie
Od: "ElIzAbEtH" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym zrzucic pare kilo czy znacie moze jakies dobre djety? jesli tak
Bardzo prosze o instrukcje
Z gory dziekuje Anka

2. Data: 2002-02-27 14:54:47

Temat: Re: doradzcie
Od: "Agnieszka Mroczek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ElIzAbEtH <e...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:a5in7r$2a9$...@l...prz.rzeszow.pl...
> Chcialabym zrzucic pare kilo czy znacie moze jakies dobre djety? jesli tak
> Bardzo prosze o instrukcje
> Z gory dziekuje Anka
>
> witaj
mam na imię Agnieszka i zajmuje sie problemami diety i pomagam ludziom sch
udnąc
sama schudlam, wiec wiem jak to jest
mam do zaoferowania diete ziołowa firmy herbalife
jesli to bedzie cie interesowac to napisz do mnie a ja ci udziele wiecej i
nformacji
mozesz rowniez podac numer tel to zadzwone
pozdrawiam
Agnieszka Mroczek

3. Data: 2002-02-27 15:36:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Illinois" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> LOL
>
> Użytkownik "Agnieszka Mroczek" <u...@g...pl>

Czego chcesz? Dziewczyna poczyniła już pewien postęp - przedstawia się
imieniem i nazwiskiem.
A najfajniejszy ma adres... urodamoja...
To zupełnie tak jak z reklamami kosmetyków dla pań nazwę to w sile wieku
przez 15-16 letnie panienki tłumaczące jak to dzięki kremowi takiemu to a
takiemu mają taką śliczną cerę... ;-)))

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2002-02-27 15:37:58

Od: "Illinois" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LOL

5. Data: 2002-02-27 19:56:05

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na imie Tomek. Jak chcesz schudnac to polecam sie zywic optymalnie w/g
ksiazki Zywienie Optymalne dr. Kwasniewskiego. Pewnosc - 99%.
pozdrawiam
tom

6. Data: 2002-02-27 21:14:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam na imie Tomek. Jak chcesz schudnac to polecam sie zywic optymalnie w/g
> ksiazki Zywienie Optymalne dr. Kwasniewskiego. Pewnosc - 99%.
> pozdrawiam

ten jeden procent to osoby, które mają niedowagę i kompleksy, ze są za
grube... ;-))) (mam nadzieję)

7. Data: 2002-02-28 08:18:40

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5jdlb$a7h$...@n...onet.pl...
> Mam na imie Tomek. Jak chcesz schudnac to polecam sie zywic optymalnie w/g
> ksiazki Zywienie Optymalne dr. Kwasniewskiego. Pewnosc - 99%.

Mam na imie Grzesiek. A jak to obliczyles?

pzdrwm

wspolna dieta
zapraszam
Guam