Jak przytyc ?

1. Data: 2002-02-27 17:36:08

Temat: Jak przytyc ?
Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym troche przytyc; czy jest jakis sposob? i niech mi nikt nie mowi
abym duzo jadl bo to nic nie da; jak sie ma dobra przemiane materii i krepa
budowe ciala to mozna sobie jesc jesc i jesc !
moze powinienem czesciej jadac tluste i slodkie rzeczy!
staram sie w domu regularnie cwiczyc; mysle nawet nad urzadzeniem do
cwiczen;
a moze ktos wie gdzie mozna kupic jakis sprzet tanio;
pozdrawiam i czekam na odp na priv

2. Data: 2002-02-27 20:29:26

Temat: Re: Jak przytyc ?
Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Majdański" <m...@f...pl> wrote in message
> [...]
> staram sie w domu regularnie cwiczyc; mysle nawet nad urzadzeniem do
> cwiczen;
> [...]

Sam, jak widzisz, doskonale sobie odpowiedziales na pytanie.
Z taka przemiana materii tylko cwiczac i budujac mase miesniowa jestes w
stanie przytyc.
Oczywiscie odradzam jakies "odzywki" bo to jest nabijanie kasy producentom,
no i psucie sobie zdrowia.
Wystarczy tylko dobrze sie odzywiac.
Normalne posilki (5 * dziennie, za to mniejsze porcje) powinny w zupelnosci
wystarczyc aby w ciagu roku "przytyc" nawet okolo 10 kg.
Oczywiscie, plus regularne (2 lub 3 * w tygodniu), solidne cwiczenie na
silowni.
Polecam wieksze obciazenie przy mniejszej ilosci powtorzen.
Daje to wieksza sile i buduje mase miesniowa.
Proporcja odwrotna ksztaltuje zas wytrzymalosc miesni.

Pozdrawiam i powodzenia

Radek

3. Data: 2002-02-27 21:27:44

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hętnie ci odpowiem m...@o...pl
Użytkownik Szczepan Majdański <m...@f...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5j61t$297$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2002-03-08 23:09:34

Od: "B.Andersson" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

pij smalec gorący

5. Data: 2002-03-09 00:08:47

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik B.Andersson <t...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6bgg2$pbu$...@n...tpi.pl...
> pij smalec gorący

nie, zimny pij :-))))))))))))

6. Data: 2002-03-09 06:50:23

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"B.Andersson" <t...@m...pl> wrote in message
> pij smalec gorący

Dodatkowo powinieneś go jeszcze osłodzić...tak ze cztery łyżeczki na
szklanke ;))

Pozdrawiam
Radek

doradzcie