wstydliwy pecherz

1. Data: 2000-12-28 21:53:54

Temat: wstydliwy pecherz
Od: "refeler" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

myslalem ze jest to tylko moj problem ale z poczynionych (przypadkowo)
obserwacji wynika ze nie
chodzi mi mianowicie o problemy z zaspokojeniem potrzeb fizjologicznych przy
"swiadkach", oczywiscie zazwyczaj sa to wyimaginowani swiadkowie bo niby
kogo mialyby interesowac moje poczynania przy pisuarze, w kabinie wc czy tez
pod drzewkiem
jestem ciekaw z czego moze to wynikac i czy sa na tej grupie ludzie z
podobnymi problemami

2. Data: 2000-12-30 20:59:48

Temat: Re: wstydliwy pecherz
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem ciekaw z czego moze to wynikac i czy sa na tej grupie ludzie z
> podobnymi problemami
Setki osob.
Ja rozwiazywalem ten problem korzystajac z kabiny
ale bardziej chodzilo o higiene, zeby nie miec kontaktu z innym moczem.

Setki dzieci nigdy nie korzysta ze szkolnych toalet bo sie brzydza
brudu, smrodu i widokow.

Byla taka toaleta na dworcu kolejowym w Rydze
gdzie toalety byly na podium
a do kazdej stala oddzielna kolejka
a drzwi od toalety przypominaly drzwi wahadlowe do saloonu

Wygladowalo tak jak s..... na scenie ;)

Nie moglem sie zdecydowac na wystep i poszedlem kilometr dalej ;(

Zapalenie prostaty (przewlekłe)
Sponsor alzheimer.pl dokonuje zbrodni w Polsce!
Re: rakotworcze telefony
Pytanko do stomatologow
niezyt zoladka i jelit+migreny.Jak to leczyć?