wwwlosy

1. Data: 2003-09-10 17:43:46

Temat: Re: wwwlosy
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
news:bjne3h$35a$1@nemesis.news.tpi.pl...
| dlugie
| rozpuszczone lekko krecone, falujace sie wlosy... i ja tez bym takie
chciala

A ja juz bym nie chciała nigdy w życiu takich włosów. Hodowałam je
całą podstawówkę i liceum i urosły takie dłuuugie, za pupe. Problemów
z nimi miałam więcej niż radości - plątały się, pod spodem robiły się
kołtuny takie, że tylko wycinać nożycami, ich mycie było koszmarem, że
o suszeniu nie wspomnę. A farbowanie? - to był dopiero wyczyn ( w
dodatku drogi, bo zużywałam 3 opakowania farby). Na studiach czara
goryczy się przepełniła, poszłam do fryzjera i ciachnęłam je na
krótko..(w dwóch etapach :)

1. Data: 2003-09-10 18:26:59

Od: "JoAsienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " mandragora" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :

> a Wy wlasciwie co macie na glowie?
A to :
http://www.mag.wrota.net/sierpien.htm

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-09-10 18:55:28

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a Wy wlasciwie co macie na glowie?

Chm, ja dzisiaj byłam u fryzjera i mam coś tak krótkiego, że aż mnie opadły
wątpliwości, ale już do siebie doszłam. Mówią, że jest ładnie. no więc tak,
blond, no taki trochę ciemnawy, ale jednak, z autentycznie naturalnymi
pasemkami, mam tak od dziecka. A fryzura z tyłu mooocno wycieniowana, tak że
na lokówkę tylko te najwyższe włosy ewentualnie złapię! Za ucho dam radę
założyć, ale kolczyków nie sięgną. A w ogóle to przeszłam już wszystko,
długie poza pas, potem poza ramiona, do ramion, do pół szyi i teraz takie.
Żadnej grzywki i przedziałek jakoś tak z boku, bo mi się sam robi!
Maga

1. Data: 2003-09-10 19:03:21

Od: "Dagi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik znany nam jako "mandragora" napisał w wiadomości

> a Wy wlasciwie co macie na glowie?

a ja mam/ miałam ciemny brąz ( niewatpliwie króluje na grupie ciemny kolor )
mocno z tyłu wycieniowane i wystopniowane, z przodu pazurki, nieregularny
przedziałek, raz z boku, a raz pośrodku, i latem na jakieś blond pasemka
dałam się namówić ;)

pozdrawiam grupę ;)

Dagi

1. Data: 2003-09-10 20:45:59

Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

ojojoj
a mi sie marzy fajny fryzjer, ktory z moich kudlow cos fajnego wymysli

do brody, proste, naturalny miedziano-zloty blond; rzadko udaje mi sie
wykonac "normalna" fryzurke, bo nie sluchaja sie, ukladaja tak jak chca,
wywijaja sie i nie poddaja skretowi :PPP
KOSZMAR

dlatego marzy mi sie fryzjer, ktory powie: obetne tak i tak, bedziesz
wygladac bosko i rzeczywiscie bede tak wygladac :DDDD, a w dodatku sama w
domu, bede mogla je ulozyc w ciagu 15-30 min i wytrzyma taka fryzurka co
najmniej do powrotu z pracy... rozmarzylam sie.....

Pozdrawiam serdecznie,
Agatka

1. Data: 2003-09-11 06:57:40

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> a Wy wlasciwie co macie na glowie?

Wyglada na to, ze czarne (po tacie, z jego strony wszyscy sa czarni, moje
rodzenstwo tez ciemne, choc jasnejsze. Dla odmiany rodzina mamy sklada sie
wylacznie z niebieskookich blondynow :D), krotkie (3 cm okolo), typowo
chlopieca fryzurka, nieco zadziorna, cos mi tam czesto stoi na glowie.
I pomyslec, ze jeszce 2 lata temu mialam wlosy do pasa z trwala na nich :)
Ostatnio zrezygnowalam z ponownego zapuszczania (za malo motywacji) i z
farbowania na zywa czerwien (tez sie zniechecilam). Chyba zostanie, jak jest
:)

--
"Primum non stresere... "

kredki do oczu/konturowki na promocji w Sephorze Wroclaw
Sprzęt kosmetyczny BIOMAK - sprzedam okazyjnie tanio - przepraszam za ogłoszenie :)
kometyczka-Poznań
Clearskin - Avon
błyszczące włoski