wy se ogladajcie...

11. Data: 2002-06-14 18:02:20

Temat: Re: wy se ogladajcie...
Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule kolorowa wyklawiaturzyl(a):
> W rzeczy samej: musztarda po obiedzie;-)
moze wczesniej grali tak zle dlatego iz stresowala ich sytuacja czy
wyjda z grupy czy nie....?
teraz na luzie chlopaki graja bo nie maja nic do stracenia.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

12. Data: 2002-06-14 18:51:02

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze wczesniej grali tak zle dlatego iz stresowala ich sytuacja czy
> wyjda z grupy czy nie....?

A może mieli PMS?;-))

> teraz na luzie chlopaki graja bo nie maja nic do stracenia.

Małgosia

13. Data: 2002-06-16 05:20:53

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> To chyba dobrze, bo podobno do tej pory nasza reprezentacja średnio się
> spisywała.
Nie prawda, nasza reprezentacja od samego początku bardzo dobrze i
po mistrzowsku spisywała się na......straty.
Darek-zero obejrzanych meczy

Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)
Parę slów od Dawida
jeśli to coś wyjaśni
Kolonie
Meska histeria?