wybaczcie ale musze :>

1. Data: 2002-09-24 13:23:05

Temat: wybaczcie ale musze :>
Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

meczylem Was a przede wszystkim Waldima az wymeczylem :)
urodzil mi sie dzieciaczek 62 cm dlugosci 4,2 kg sliczny, zdrowy itp itd.
zona tez sliczna i zdrowa i wszystko jest w ogole jak narazie pieknie.

pozdrawiam
Janusz Wytworowski

2. Data: 2002-09-24 13:36:22

Temat: Re: wybaczcie ale musze :>
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> urodzil mi sie dzieciaczek 62 cm dlugosci 4,2 kg sliczny, zdrowy itp itd.
> zona tez sliczna i zdrowa i wszystko jest w ogole jak narazie pieknie.

Congratulations :)
I zrobil sliczna ...

3. Data: 2002-09-24 14:06:36

Od: UlaPod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz wrote:

> meczylem Was a przede wszystkim Waldima az wymeczylem :)
> urodzil mi sie dzieciaczek 62 cm dlugosci 4,2 kg sliczny, zdrowy itp itd.
> zona tez sliczna i zdrowa i wszystko jest w ogole jak narazie pieknie.

Gratulacje i zapraszamy teraz na grupę pl.soc.dzieci!

ulapod i Basia (10.10.01)

4. Data: 2002-09-24 22:18:35

Od: "reTool" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

az chciałoby sie rzec (cytat z "Misia")"...nie bój, nie bój...."
>;)

ale stary gratuluje, pewnie umierasz z radosci....

ps(czyt jesli syn)
to co jeszcze dom i drzewo ....

rak a przeszczep
chirurg poszukiwany - wroclaw