wygluszenie sciany - bardzo pilne

1. Data: 2001-06-01 12:07:01

Temat: wygluszenie sciany - bardzo pilne
Od: Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Moja sypialnia graniczy z lazienka sasiada i powoli zaczynaja mnie
denerwowac dzwieki zza sciany :-) szczegolnie po imprezce :-(
Developer zobowiazal sie na swoj koszt wygluszyc sciane (nie musze chyba

dodawac, ze sciana nie spelnia norm "cichsci" dla budownictwa
wielorodzinnego.
I w zwiazku z tym pytanie: jak najskuteczniej wygluszyc ta nieszczesna
sciane (korek+plyta karton-gips, welna+plyta...) nie tracac duzo z
powierzchni pokoju.

Z gory dziekuje za pomoc,
Agnieszka

1. Data: 2001-06-02 19:23:02

Temat: Re: wygluszenie sciany - bardzo pilne
Od: "Peter Wolf" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka Kutowska" <A...@a...pl> napisal w
wiadomosci news:3B178565.B995CDB6@alcatel.pl...

> z tym pytanie: jak najskuteczniej wygluszyc ta nieszczesna
> sciane (korek+plyta karton-gips, welna+plyta...) nie tracac duzo z
> powierzchni pokoju. [cut]

Welna i karton gips, ale bedzie Cie to kosztowalo jakies 7cm. Cos za cos.
pozdr
Peter Wolf

1. Data: 2001-06-19 07:19:45

Od: "Marcin" <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu w Muratorze wyczytalem o typowym sposobie wygluszenia
sciany. Oczywiscie byla welna mineralna i gips, ale diabel tkwi w
szczególach. W zasadzie nie polecam klejenia welny do sciany potem mocowania
gipsu... musisz zastosowac stelaz metalowy lub drewniany. Wazna sprawa jest
wtedy oddzielenie paskiem gumy ok. 0,5cm elementów stelazu od sciany zarówno
z jednej jak i z drugiej strony. Zapobiega to przenoszeniu drgan, a co za
tym idzie obniza znaczaco halas. Jeszcze jedno, jesli jedna warstwa plyt
gipsowych nie bedzie dla ciebie wystarczajaco wytlumiala halasu, dokrec do
niej druga. Co prawda to nastepne 1,5cm, ale róznice slychac wyraznie.
Pozdrawiam
Marcin
Użytkownik Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:3...@a...pl...

1. Data: 2001-06-21 13:24:05

Od: "skobel" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I w zwiazku z tym pytanie: jak najskuteczniej wygluszyc ta nieszczesna
> sciane (korek+plyta karton-gips, welna+plyta...) nie tracac duzo z

jak developer placi to moze tynk akustyczny

kuchnia Mastercook
poszukuje drzwi wejsciowych
Dzien dobry!
Zapraszam na stronę o sufitach napinanych
książeczki mieszkaniowe c.d.