wyjszły mi małosolne (tylko pochwalam sę)

1. Data: 2006-07-12 12:05:55

Temat: wyjszły mi małosolne (tylko pochwalam sę)
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

no więc zaczekałam na ogórki z działki teściowej
ogórki nastawiłam jak zwykle
zmiany to:
ogórki z innego źródła (działka teściowej) a nie kupowane na targu jak
poprzednio
wyparzyłam słoik, czego poprzednio nie zrobiłam

reszta takak sama, czyli
główka czosnku (choć wydaje mi się że mogłam dodać jeszcze jedną)
łyżeczka gorczycy
5 liśni wiśni
wiącha kopru kwitnącego
liść i korzeń młodego chrzanu
1 łyżka stołowa kopiasta na litr wody

postawiłam 5 l i już po dwu dobach niewiele zostało w słoju :o)
pozdrawiam smakoszy i tych nie smakoszy małosolnych
anka

2. Data: 2006-07-12 12:17:51

Temat: Re: wyjszły mi małosolne (tylko pochwalam sę)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna LT" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
>
> postawiłam 5 l i już po dwu dobach niewiele zostało w słoju :o)
> pozdrawiam smakoszy i tych nie smakoszy małosolnych

Wczoraj nastawiłem circa 25 litrów objętości, już dzisiaj zjadłem dwa
ogórki - "przemoczone" w przekroju już prawie całkiem - za dwa dni będą już
zdatne do jedzenia, woda z filtra RO, bez gotowania, bez parzenia wrzątkiem.

3. Data: 2006-07-12 12:19:01

Temat: Re: wyjszly mi malosolne (tylko pochwalam sie)
Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT napsal(a):
> no więc zaczekałam na ogórki z działki teściowej
> postawiłam 5 l i już po dwu dobach niewiele zostało w słoju :o)

Mnie zostal jeden niedlugi ogorek, wiec wsadzilem do sloiczka po
chrzanie (160g). Wyglada ladnie.

Ludek

4. Data: 2006-07-12 13:14:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> wrote in message

> Mnie zostal jeden niedlugi ogorek, wiec wsadzilem do sloiczka po chrzanie
> (160g). Wyglada ladnie.
>
> Ludek

Zażyj Viagrę.

Przepis na Pyze wg. PANSLAVISTY.