wykładzina PCV w Komforcie Bydgoszcz

1. Data: 2001-08-30 10:03:19

Temat: wykładzina PCV w Komforcie Bydgoszcz
Od: "KSX" <k...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzicie nt oferty Komfortu w temacie wykładziny elastyczne (PCV)?
czy oni są naprawdę tak tani jak sie reklamują?
i czy w ogóle jest sens zakładać PCV na podłogę? będę robił średni remoncik
i na porządne podłogi pieniędzy już mi nie starczy. .
- teraz wzory zą dość ładne,
- myślałem o PCV na 3-5 lat,
- łatwo to później zwinąć i zmienić na coś innego.

może ktoś zna inne tanie sklepy w Bydgoszczy?
--
pzdr

KSX
k...@p...org.pl

1. Data: 2001-09-01 13:21:21

Temat: Re: wykładzina PCV w Komforcie Bydgoszcz
Od: "BudujTanio" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do zakupów materiałów do remontu.
www.BudujTanio.pl/sklep

1. Data: 2001-09-07 16:18:39

Od: "MarekWoj" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KSX <k...@p...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ml2tm$248$...@n...tpi.pl...
> [...]
> - myślałem o PCV na 3-5 lat,
> - łatwo to później zwinąć i zmienić na coś innego.
>
> może ktoś zna inne tanie sklepy w Bydgoszczy?

Musisz porównać ceny:

każda wykładzina do mieszkania ma swoją grubość, oraz grubość warstwy
użytkowej (scieralnej), decydującej o żywotności wykładziny. Np.:
2,5mm/0,25mm

Po wybraniu wykładziny , która Ci się podoba zapytaj o te wartości, a potem
sprawdż w innych sklepach, lub hurtowniach, podając te dane, jaką tam mają
cenę.

To są najważniejsze parametry wykładzin, po których można, mniej-więcej je
porównywać.

Wykładzina może mieć jeszcze dodatkowe warstwy na wierzchu, które mają za
zadanie ułatwić usuwanie brudu - one też są coś warte.

Poza tym, można porównać tzw. kompaktowość, czyli ilość surowca w wyrobie
czy pianka pod spodem nie jest zbyt rozdmuchana ?).

MW

domofony
MEBLE Black Red White
monitoring - problemy i zyski