wykończenie po wstawieniu drzwi

1. Data: 2005-03-09 08:36:53

Temat: wykończenie po wstawieniu drzwi
Od: Monika Czepukojc <W...@W...plWYTNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kilka miesięcy temu wstawiłam nowe drzwi zewnętrzne. Drzwi ładne,
obróbka dużo mniej. Niezbyt znam się na tego typu rzeczach, ale może
ktoś z Was potrafiłby mi doradzić co zrobić, by chociaż na zewnętrz
lepiej to wyglądało. Myślałam o listwach samoprzylepnych na około
futryny. Na około futryny jest pasek szerokości 4-6 cm tego "czegoś"
czym fachowcy mocowali drzwi.
--
Łączę pozdrowienia,
M.C.

2. Data: 2005-03-09 09:03:32

Temat: Re: wykończenie po wstawieniu drzwi
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Czepukojc"
<W...@W...plWYTNIJ> napisał w wiadomości
> [...]Na około futryny jest pasek szerokości 4-6 cm
> tego "czegoś" czym fachowcy mocowali drzwi.

Drzwi zewnętrzne do mieszkania czy do domu? Mocowane na piankę montażową i z
tej pianki jest pasek (coś w rodzaju kruchej, sztywnej gąbki)? Napisz coś
więcej, bo trochę trudno sobie wyobrazić, jak to wygląda, a co za tym
idzie - co z tym zrobić :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-03-09 09:18:08

Od: "M.C." <W...@W...plWYTNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> [...]
> tej pianki jest pasek (coś w rodzaju kruchej, sztywnej gąbki)? Napisz coś
> więcej, bo trochę trudno sobie wyobrazić, jak to wygląda, a co za tym

Acha :-) Mieszkam w bloku to dwrzi zewnętrzne do mieszkania. Pianki nie
ma, to wygląda jak jakiś cement czy coś takiego. Dało się strochę
papierem ściernym wyszlifować, ale średnio. Podobnie mam przy oknach (ta
sama firma) niby się starali wygładzić wszystko ale i tak nie wygląda to
dobrze.
Co jeszcze powinnam napisać to nie wiem, bo naprawdę się na tym nie znam
:-) Umiem tylko coś przyklejać, więc takie rozwiązanie
satysfakcjonowałoby mnie najbardziej. Oczywiście żartuję jeśli nie da
się nic zrobić we własnym zakresie, to może poprosić jakąś firmę żeby
wykończyła, tylko pewnie zedrą ze mnie kupę kasy...
--
Łączę pozdrowienia,
M.C.

4. Data: 2005-03-09 09:25:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.C." <W...@W...plWYTNIJ> napisał w
wiadomości news:d0meub$25$1@news.onet.pl...
> [...]to wygląda jak jakiś cement czy coś takiego. Dało
> się strochę papierem ściernym wyszlifować, ale średnio.[...]

A-aaa. To ja przepraszam, wymiękam. To samo zostało u moich rodziców, wobec
perspektywy intensywnego a ostrożnego szlifowania się poddali, zamalowali i
tyle. Można by się zastanawiać nad osłonięciem farfocli (ewentualnie razem z
ościeżnicą) czymś w rodzaju płaskiego kątownika w dopasowanym kolorze, ale
tu dużo zależy od wyglądu samych drzwi i okolicy.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

5. Data: 2005-03-09 09:29:38

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ościeżnicą) czymś w rodzaju płaskiego kątownika w dopasowanym kolorze, ale
> tu dużo zależy od wyglądu samych drzwi i okolicy.

Płaski kątownik - co to takiego ? ;)

Du wykonczenia takich detali można użyć listew do wykańczania boazerii
panelowych. Do wyboru, do koloru. Kleić tez się dają, np. "płynnym
gwoździem".

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

6. Data: 2005-03-09 09:43:23

Od: "M.C." <W...@W...plWYTNIJ> szukaj wiadomości tego autora

PeJot napisał(a):

> Du wykonczenia takich detali można użyć listew do wykańczania boazerii
> panelowych. Do wyboru, do koloru. Kleić tez się dają, np. "płynnym
> gwoździem".

"Płynnym gwoździem"? Coś takiego istnieje? W OBI kupię to wszystko? Jaki
jest mniej więcej koszt tych wykończeń boazerii i tego "kleju"?
Jak przygotować te miejsca do przyklejenia?
--
Łączę pozdrowienia,
M.C.

7. Data: 2005-03-09 09:44:39

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M.C." napisał(a):

> "Płynnym gwoździem"? Coś takiego istnieje? W OBI kupię to wszystko?

Tak.

> Jak przygotować te miejsca do przyklejenia?

Wg instrukcji na kleju.

8. Data: 2005-03-09 09:54:18

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] Płaski kątownik - co to takiego ? ;)

Oj, no, kątownik, ino płaski. 60x10, powiedzmy :)

> [...]Kleić tez się dają, np. "płynnym gwoździem".

Płynny gwóźdź? No dobra :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

9. Data: 2005-03-09 10:05:08

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Płynny gwóźdź? No dobra :)

Nazwa gwarowa wśród galicyjskich stolarzy. Takie lepidło do
wszystkiego.

10. Data: 2005-03-09 10:17:51

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

M.C. wrote:

> [...]
> papierem ściernym wyszlifować, ale średnio. Podobnie mam przy oknach (ta
> sama firma) niby się starali wygładzić wszystko ale i tak nie wygląda to

1. Papier 80-tka w dłoń i z grubsza objechać nierówności - tak by były
głebiej niz reszta ściany.
2. Cekol w konsystencji "wiejskiej" śmietany - nałożyć w miarę równo
sprężystą szeroką szpachelką.
3. Cekol w konsystencji "miejskiej" ;-) śmietany - nałożyć pędzlem zanim
poprzednia warstwa zbieleje
4. Przerwa do wyschnięcia
5. Papier ścierny 120 i wyrównać + ew. poprawki
6. po wyschnięciu - pomalować na kolor reszty ściany.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

[SPAM] Sprzedam alarmowy aparat telefoniczny
Tapetowanie sufitu z płyt GK
rozne rodzaje ogrzewania
Odśnieżarka
ul. Bartycka W-wa