wykonczenie schodow - ceny i sugestie

1. Data: 2002-09-11 14:11:59

Temat: wykonczenie schodow - ceny i sugestie
Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Betonowe shcody prowadza na poddasze. Raczej glupio tak zostawic i mieszkac.
Mozna wykonczyc :
1. stolarzem - fajnie ale raczej drogo (od 300 PLN za stopien ?)
2. plytkami na stopniach ale wtedy co z porecza ?
3. inne - jakie ?

Wszelkie sugestie pozadane.

Andrzej

1. Data: 2002-09-12 09:16:03

Temat: Re: wykonczenie schodow - ceny i sugestie
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

apc_edi pisze:

> [...]
>1. stolarzem - fajnie ale raczej drogo (od 300 PLN za stopien ?)
>2. plytkami na stopniach ale wtedy co z porecza ?

Mozna okleic wykladzina w jakims fajnym kolorze, a najlepiej kilku
kolorach (ale koniecznie na osnowie filcowej a nie tkaniej).

1. Data: 2002-09-12 17:59:11

Od: "Pablo" <p...@a...btk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apc_edi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Betonowe shcody prowadza na poddasze. Raczej glupio tak zostawic i
mieszkac.
> Mozna wykonczyc :
> 1. stolarzem - fajnie ale raczej drogo (od 300 PLN za stopien ?)

He ? Trzy setki za stopien ? Chyba zart.

1. Data: 2002-09-16 15:56:04

Od: "dl" <d...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Drogo.
Spróbuj w innej firmie!
--
Pozdrawiam.
DareckiL

1. Data: 2002-09-16 16:39:43

Od: zbmb <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cena w warszawie 400 - 600 zl/stopien
ponizej 400 to chyba jakis zart:
albo z mokrego drewna
albo z pozaklasowego drewna (z galezi a nie odziomkow)
albo niedoszlifowane
albo niedolakierowane
albo beda trzeszczaly i skrzypialy
albo bez wyrownania poziomu stopni (beda niewygodne lub nawet niebezpieczne)

albo....
albo....
itd, itd
moglbym podac jeszcze kilka przyczyn dlaczego dobre schody dobrze zrobione
musza tyle kosztowac....
jesli ktos nie ma kasy (rzecz nieublizajaca nikomu) to trzeba sprobowac
samemu to zrobic (oszczednosc na robociznie) - w sumie nie swieci garnki
lepia...
pozdr
maciej

1. Data: 2002-09-16 19:06:13

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Pablo" <p...@a...btk> wrote in message

> Użytkownik "apc_edi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mieszkac.
>
> He ? Trzy setki za stopien ? Chyba zart.

Mnie sie wydaje realne. Drogo to inna sprawa. Ale trep debowy w castoramie
100x25 kosztuje 100 zl. Jesli schody sa nietypowe to dociecie kosztowac
bedzie ze 20. Robocizna (wyrownanie i zakolkowanie z przyklejeniem) jakies
50 i materialy: da to jakies 200 od stopnia i to nie sa najwyzsze ceny. A
dodaj jeszcze podstopnie i obrobke bokow. A jak ktos bedzie chcial drewno
egzotyczne.

Ja zaplacilem 1300 zl za 18 trepow debowych o baardzo roznych ksztaltach.
Montarz kosztowal 1000. Wiec mozna taniej ale nie jest to zbyt czeste. Jak
wchodzisz do sklepu, ktory ma na szyldzie: schody, to nalezy sie przygotowac
na ceny 300-500 zl i wiecej.

vpw

1. Data: 2002-09-17 10:46:17

Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, dzieki. No coz cena faktycznie nie jest z Wa-wy. Natomiast jest
absolutnie prawdziwa dla drewna debowego. Gotowe schody tegoz stolarza
widzialem w dwoch domach obok - nie trzeszcza, nie skrzypia i nie wycieraja
sie ponad miare. Drewno tez wyglada OK. Tyle, ze to okolo 30 km od Krakowa.
W Krakowie ceny za stopien zaczynaja sie od 250 PLN (nie-dab).

apc

1. Data: 2002-09-17 12:36:06

Od: "barbet" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@s...org> wrote in message news:am73q3$7up$1@news.onet.pl...
> [...]
> Montarz kosztowal 1000. Wiec mozna taniej ale nie jest to zbyt czeste. Jak
> wchodzisz do sklepu, ktory ma na szyldzie: schody, to nalezy sie

Mozesz zdradzic gdzie zamawiales schody????

Pozdr barbet

1. Data: 2002-09-17 15:26:45

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"barbet" <b...@p...com> wrote in message

> "vpw" <v...@s...org> wrote in message
Jak
> przygotowac

> Mozesz zdradzic gdzie zamawiales schody????

Milanowek. Jak bedzie trzeba to moge znalesc do nich kontakt. Posredniczyl
moj wykonawca/zlota raczka. Ale material jest pierwsza klasa.

vpw

Listwy drewniane - gdzie zamowic [Wwa+okolice]
wiezba
okna Rehau - oferta
Pralki Candy ładowane od góry
Jesienne motywy