wynik TSH

1. Data: 2009-07-17 13:12:37

Temat: wynik TSH
Od: Ula <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wynik TSH w normie (1,050 uIU/ml) jednoznacznie przesądza, że
tarczyca jest w porządku?

2. Data: 2009-07-17 16:20:46

Temat: Re: wynik TSH
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna pisze:
> Pewnego wieczoru Fri, 17 Jul 2009 15:12:37 +0200 wiedźmin zdziwił się
> nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
> rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Ula, a następnie
> wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Absolutnie nie.
> Ja mam tarczyce w strzepach, bardzo juz zniszczona autoagresja - a TSH w
> normie.
> Mozna rowniez miec niedoczynnosc/nadczynnosc tarczycy - a TSH ok, dla
> pewnosci nalezy dodatkowo oznaczyc poziomy hormonow tarczycy.

Ja przed pierwszą wizyta w poradni tarczycowej TSH miałam 0003. Zrobiono
mi badanie i po m-cu był u pani doktór wynik FT4- 23,04. Norma: 9,14-23.08.
FT3, czy 5 mi nie robili.
Brałam Thyrozol10 (widocznie za dużą dawkę, chodzi o oko) i już przy
drugiej wizycie jak wnioskuję powinnam mieć zrobione ponownie badania,
lecz nie skierowano mnie. W tamtym tygodniu dr.internistka dała mi
skierowanie na TSH i wyszło, że jest teraz w normie: 3,935. Przestałam
brać ten Thyrozol (niech się dzieje co chce), od razu lepiej, a nawet
świetnie się poczułam. Ciekawa jestem co będzie się działo, co mi zaleci
dr.endokrynolog jak do niej pójdę na wizytę 25 lipca, czy skieruje mnie na
te badania, czy nawrzeszczy, że nie biorę tego Thyrozolu10.

--
animka

3. Data: 2009-07-18 09:24:16

Od: Ula <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Animka napisał:
Ciekawa jestem co będzie się działo, co mi zaleci dr.endokrynolog jak do
niej pójdę na wizytę 25 lipca, czy skieruje mnie na te badania, czy
nawrzeszczy, że nie biorę tego Thyrozolu10.

Ja też jestem ciekawa, napisz, jak już będziesz po wizycie.

4. Data: 2009-07-18 14:54:25

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula pisze:
> [...]
> nawrzeszczy, że nie biorę tego Thyrozolu10.
> Ja też jestem ciekawa, napisz, jak już będziesz po wizycie.

OK.

--
animka

wynik biopsji