wypadanie włosów

1. Data: 2003-04-01 02:18:43

Temat: wypadanie włosów
Od: sauer <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem z wypadaniem włosów, od roku przy kazdym "przeczesaniu"
mam pełno włosów na dłoniach, lekarz pierwszego kontaktu powiedzial,
ze jak tata jest łysy to nic nie poradze - kupiłem vichy dercos
przeprowadzilem juz 3 kuracje i nic
jakies rady ????

sauer

2. Data: 2003-04-01 08:00:37

Temat: Re: wypadanie włosów
Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sauer wrote:
> [...]
> mam pełno włosów na dłoniach, lekarz pierwszego kontaktu powiedzial,
> ze jak tata jest łysy to nic nie poradze - kupiłem vichy dercos

nie napisales ile masz lat bo to tez jest w pewnym sensie istotne. jest
wiele metod walki z lysieniem, preparat vichy stosowalo wielu moich
znajomych, pacjenci o nim mowili, generalnie nieskuteczny. rewolucja okazal
sie preparat o nazwie PROPECIA
problemem jest jednak to ze to preparat hormonalny i np 4% mezczyzn traci
plodnosc...jednak przynosi efekt;)
wymaga to konsultacji z lekarzem

na wlasna reke i bez niczyjej konsultacji <a proponuje bys tak wlasnie
zaczal> kup sobie tabletki o nazwie REVALID jest to komplex aminokwasow
siarkowych i witamin potrzebnych do zachowania prawidlowej kondycji wlosow i
generalnie wlosow:)
tabletki lyka sie 3 razy dziennie przez 3 miesiace. efekty sa....naprawde
nadspodziewanie duze

tabletki te w polacczeniu z preparatem LOXON daja zdumiewajacy rezultat<sam
sie przekonalem> loxon wciera sie w skore glowy rowniez 3 razy dziennie.

pozdrawiam
swider

3. Data: 2003-04-01 09:35:16

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Świder" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
rezultat<sam
> sie przekonalem> loxon wciera sie w skore glowy rowniez 3 razy dziennie.

ile kosztują bez recepty??

4. Data: 2003-04-01 14:35:09

Od: sauer <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Apr 2003 10:00:37 +0200, "?wider" <s...@g...pl>
napisał:

>nie napisales ile masz lat bo to tez jest w pewnym sensie istotne.

22

dzieki za pomoc

sauer

5. Data: 2003-04-01 17:32:15

Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Galileon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Świder" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> okazal

> rezultat<sam

> ile kosztują bez recepty??

kapsulek - starczy na cala kuracje. loxon to koszt w granicach 10 PLN.
pozdrawiam i zycze bujnej czupryny:))))

6. Data: 2003-04-01 23:08:11

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Apr 2003 19:32:15 +0200
"Świder" <s...@g...pl> naskrobał(a):

> nie ma recepty na revalid - kosztuje 46 PLN opakowanie. jest tam 90
> kapsulek - starczy na cala kuracje. loxon to koszt w granicach 10 PLN.
> pozdrawiam i zycze bujnej czupryny:))))

i tyle? nic wiecej nie trzeba robic? :)
zastanawiam sie czy sprobowac... w sumie to moje lysienie jest pewnie
troche inne, robia mi sie zakola itp - nawet nie wiem jak moglbym
poznac poprawe - wyrosna mi wlosy na lokciach? ;-)
W sumie mi to nie przeszkadza :) ale moze za jakis czas bede zalowal ;-)
Jak myslicie?

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

7. Data: 2003-04-02 09:58:10

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
alosc...
> [...]
>
> Sierp
>
> --
> Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking

Mi też tak się zaczęło,

8. Data: 2003-04-02 11:52:30

Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sierp
>
> mysle ze warto sprobowac - nic nie tracisz, jedynie mozesz zyskac. zaczyna
sie wszystko od zakoli, potem na czubek glowki az do "zera". nic wiecej nie
trzeba robic, rozmawialem na ten temat z kilkoma znajomymi. potwierdzili to
co napisalem w pierwszym poscie. wybor nalezy do was.

9. Data: 2003-04-02 20:32:43

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest najlepszy środek na wypadanie włosów ?

pzdr
Darek

10. Data: 2003-04-03 08:59:05

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Apr 2003 22:32:43 +0200
"Dars" <d...@p...onet.pl> naskrobał(a):

> Jaki jest najlepszy środek na wypadanie włosów ?

maszynka do strzyzenia
nie mozesz przeczytac watku?

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

data poczecia
matriały multim. o Adis- poszukuje
kingella kingae opis !!