wyroby z koralików

1. Data: 2004-11-16 11:02:57

Temat: wyroby z koralików
Od: "Katarzyna Jankowska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas zakupu koralików dla mojego synka, otrzymaliśmy również wzory jak
zrobić z koralików zwierzątka (mamy: myszkę, pająka i krokodylka). Czy ktoś
ma może inne wzory i zechciałby się nimi podzielić?

1. Data: 2004-11-16 16:58:25

Temat: Re: wyroby z koralików
Od: "A" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Proszę bardzo:
http://www.neitherland.com/hyperballad/candy/files/b
ooks/totally_beads_book/

Anna

Forum: Piękne ozdoby - własnoręcznie

1. Data: 2004-11-17 06:49:48

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A oprócz tego:
http://familycrafts.about.com/library/bdspins/blbdsp
inanmls.htm
Ale raczej płaskie nie 3D
Coś świątecznego:
http://parentingteens.about.com/cs/craftsjewel/l/bls
bp7.htm
pozdrawiam
Gerbil

1. Data: 2004-11-18 12:35:58

Temat: do Kasi Jankowskiej - wyroby z koralików
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Jankowska" napisał w wiadomości...
> [...]
> ktoś
> ma może inne wzory i zechciałby się nimi podzielić?

Kasiu!
Napisałam do Ciebie na priv na adres, który byl przy Twoim poście na grupie.
Wycięłam z niego, co trzeba, a odpowiedzi nie dostałam, dlatego pozwalam
sobie odezwać się tutaj. Jeśli nadal jesteś zainteresowana koralikowymi
zwierzątkami - odezwij się do mnie.

AgaWa
GG4624445

1. Data: 2004-11-18 21:28:25

Temat: Re: do Kasi Jankowskiej - wyroby z koralików
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaWa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wycięłam z niego, co trzeba, a odpowiedzi nie dostałam, dlatego pozwalam
> sobie odezwać się tutaj. Jeśli nadal jesteś zainteresowana koralikowymi

Czy ja też mogę poprosić o zwierzątka ? Plizzzzzzzz :)
tylko ja mam inny priv (ten tylko na potrzeby niusów). Daj znać czy mogę się
uśmiechać....
Pzdr.
Gerbil

Białystok
koronki na szydełku
[spotkanie] Warszawa, czwartek, 17.30. Brama na Puławskiej
Jaki numer szydełka
[druty] sweter poszukiwany