wyrwanie 8 i krwawienie?

1. Data: 2007-03-13 12:57:27

Temat: wyrwanie 8 i krwawienie?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo moze sie utrzymywac krawienie po usunieciu
8(nieoperacyjnie),krwawienie nie jest mocne ale w slinie jest odrobina
krwi.
p.

2. Data: 2007-03-13 14:28:47

Temat: Re: wyrwanie 8 i krwawienie?
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jak dlugo moze sie utrzymywac krawienie po usunieciu
> 8(nieoperacyjnie),krwawienie nie jest mocne ale w slinie jest odrobina
> krwi.

mi krwawilo do wieczora a potem dostalem 39.5 :)
bez antybiotyku ani rusz ;)

3. Data: 2007-03-13 14:34:50

Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak dlugo moze sie utrzymywac krawienie po usunieciu
> 8(nieoperacyjnie),krwawienie nie jest mocne ale w slinie jest odrobina

lekko słodko i lekko czerwono przez 3 dni. Brak temperatury i antybiotyków.

R.

4. Data: 2007-03-13 14:36:22

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi krwawilo do wieczora a potem dostalem 39.5 :)
> bez antybiotyku ani rusz ;)

tos mnie pocieszyl :(

mocne miales krwawienie? bolalo cie dziaslo itp?
p.

5. Data: 2007-03-13 16:01:54

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tos mnie pocieszyl :(
>
> mocne miales krwawienie? bolalo cie dziaslo itp?

na poczatku mocne - po paru godzinach sladowe a dziaslo nie bolalo bo
dostalem ketonal...
nie przejmuj sie - przezyjesz ;) ja mialem wyrywana osemke w miejscu
zlamania zuchwy po pobiciu ;) przez tydzien nie moglem nic wiekszego
wepchnac do jamy gebowej.. ;)

6. Data: 2007-03-13 22:36:29

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

misiek wrote:

> [...]
> nie przejmuj sie - przezyjesz ;) ja mialem wyrywana osemke w miejscu
> zlamania zuchwy po pobiciu ;) przez tydzien nie moglem nic wiekszego

tak, szczekoscisk ;) a mi krwawilo tak do tygodnia troszke z rany, mialem jakas
dziko wyrosnieta jedna osemke tak ze moglem stracic i 7ke :( wiec bylo troche
rzeznickiej roboty ale Pan Doktor byl fachman i wszystko poszlo super.

Jak to jest z pieprzykami / czerniakiem?
neurolog z Białegostoku
Ważne USG
Hemoroidy u dzieci
Re: Ból w mostku