wyrywanie brwi

1. Data: 2012-10-12 14:03:35

Temat: wyrywanie brwi
Od: "bolo" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć po co kobiety wyrywają sobie brwi? To jest
jakaś psychoza, nerwica, udręczanie siebie?
Nigdy nie wyrwałem sobie brwi i nie mam zamiaru tego robić, ale dlaczego
niektóre kobiety to robią? Potem widzę takie z łysymi skroniami i malują
sobie kreski tuszami, co wygląda żałośnie i paskudnie!

2. Data: 2012-10-12 14:28:02

Temat: Re: wyrywanie brwi
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-12 16:03, bolo pisze:
> [...]
> niektóre kobiety to robią? Potem widzę takie z łysymi skroniami i malują
> sobie kreski tuszami, co wygląda żałośnie i paskudnie!

bo ponieważ albowiem, nie chcemy wyglądać
jak żeńskie wydanie breżniewa.
jednakowoż jak która ma natręctwa i przegnie
to i potem musi cuś namalować żeby czoło zwęzić

--
Jestę Aniołę mówię ci...

3. Data: 2012-10-15 10:27:21

Od: "g." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo ponieważ albowiem, nie chcemy wyglądać
> jak żeńskie wydanie breżniewa.
> jednakowoż jak która ma natręctwa i przegnie
> to i potem musi cuś namalować żeby czoło zwęzić

Ale to chodzi o takie co sobie wyrywają brwi a to co zostanie tracą w z
czasem w sposób naturalny.
A potem rysują sobie makdonalda na czole.

Delikatna korekta - ok. ale mowa jest o natręctwie psychicznym, że piękno
musi boleć.
Ja nie widziałem kobiety co by miała brwi jak Breżniew.
w/g

Jak często ludziom rosną tszecie zęby?
skrzypiące kolana
Soczewki Oasys