wzór na druty "Jelenie rózki"

1. Data: 2004-12-03 19:12:00

Temat: wzór na druty "Jelenie rózki"
Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys bardzo dawno temu robiłam sweter męski
z "Wykrojów i wzorów" numer był z lat sześćdziesiatych
Moze któraś z Was ma takie wykroje i wzory,
był na ostatniej stronie, chyba biały.
Zapisałam sobie gdzies kiedyś ten wzór, ale, niestety,
wsiąkł mi gdzies. Bardzo proszę, moze któraś z Was ma ten wzór
po mamie czy babci i mogłaby mi zeskanować.
Nazywał sie "Jelenie rózki".
Liczę, ze bedę miała trochę szczęscia.
Pozdrawiam.
Mira Z.

1. Data: 2004-12-08 07:37:17

Temat: Re: wzór na druty
Od: "Aleksandra Klubińska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wsiąkł mi gdzies. Bardzo proszę, moze któraś z Was ma ten wzór
> po mamie czy babci i mogłaby mi zeskanować.

------------------

Niestety nie mam gazety, o której mówisz, ale przesyłam link do zeskanowanej
Burdy z masą wzorów na druty : http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?
Rubrid=53147&p=2 .
Jeśli nie znajdziesz konkretnie "jelenich różków", to napisz do mnie na
priva, do którego wzoru są podobne, a będę szukać dalej w różnych
podręcznikach. Może występują też pod inną nazwą.
Nazwa kojarzy mi się z jakimiś modyfikacjami warkoczy i oczek krzyżowanych.
Pozdr

nowe "SWETRY"
szablony ozdób choinkowych
Poszukiwania gazety
Czy to cudo jest do zrobienia...???
Powrót Moniki z Rybnika po przeprowadzce i po porodzie