wzorki heritage

1. Data: 2003-01-15 21:07:34

Temat: wzorki heritage
Od: Hanna Deirdre <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Witam Was wszystkie po dlugim milczeniu i zniknieciu! Ale liste
sciagam i przegladam czasem teamty zby wylapac co interesujacego sie
dzieje ;-))

No i mam pytanie. czy moglaby sie odezwac osoba od ktorej (posrednio)
mam wzorki heritage. tzn takie male obrazki z pekatymi zwierzatkami,
kotami, psami, croofka, etc....
Cos mi po pamieci lazi ze byla to Mruwa ale moge sie totalnie mylic bo
wzory maja date cos z lipca albo dalej jeszcze...

Plis, odezwij sie dobra duszo bo mam pare pytan technicznych!

pozdrawiam serdecznie!!!

Hanna Deirdre K.
____________________________
"DIDI'S BURROW"
http://www.didi.prv.pl
l...@w...kki.net.pl

"Pewien czlowiek szedl raz o swicie brzegiem plazy. Spostrzegl
kobiete, która podnosila meduzy lezace na piasku i wrzucala je
z powrotem do morza. Zapytal ja, dlaczego to robi. Odparla ze
meduza zginelaby, lezac na piasku w promieniach slonca.
Przechodzien zdziwil sie: Po co to robisz? Przeciez co
rano sa ich tutaj setki.Co to za róznica?
Kobieta przyjrzala sie meduzie trzymanej w dloni i odparla:
Dla niej olbrzymia. Po czym rzucila ja daleko w morze."
Tlum. Marta Mathea

1. Data: 2003-01-16 11:59:24

Temat: Re: wzorki heritage
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| wzory maja date cos z lipca albo dalej jeszcze...
|
| Plis, odezwij sie dobra duszo bo mam pare pytan technicznych!

obrazeczki nie sa ode mnie.:-).. ale odpisuje na priva.:-)..

--
pozdrowki...

mruwa...
(torun)

GG 332833

format pes-pomóżcie!
Może NTG - Potrzebuje materiałów do referatu o dodatkach krawieckich.
po włosku
abażurki
Szydełko po niemiecku