wzory krzyzykowe

1. Data: 2002-01-30 09:43:52

Temat: wzory krzyzykowe
Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystawilam troszke moich zbiorow z mysla o Was moje mile Panie :). Powinna
sie ich ilosc powiekszyc w najblizszym czasie. Jesli by cos bylo nie tak jak
powinno to bardzo prosze o informacje.

Pozdrawiam,
Marta Siewior

1. Data: 2002-01-30 09:45:06

Temat: Re: wzory krzyzykowe
Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I oczywiscie zapomnialam adresu..... brak slow...

http://littlealex.w.interia.pl/

Marta S

1. Data: 2002-01-30 14:35:41

Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepodobalo sie ? To nastepnych juz nie bede wystawiac...:(((

Marta

1. Data: 2002-01-30 14:46:39

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dzidzior <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a38fbm$m6v$...@n...tpi.pl...
> I oczywiscie zapomnialam adresu..... brak slow...
>
> http://littlealex.w.interia.pl/
>

> Marta S

Podobalo sie ale przynajmniej mnie nie otwieraja sie powiekszenia miniaturek
z glownej strony.
Dagmara

1. Data: 2002-01-30 15:04:13

Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobalo sie ale przynajmniej mnie nie otwieraja sie powiekszenia
miniaturek
> z glownej strony.

Sprawdzilam to i mi sie wszystko otworzylo. Zapytam o to meza jak wroci z
pracy.

Marta

1. Data: 2002-01-30 15:53:52

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi sie bardzo podobalo, tylko caly dzien nie bylo mnei w domu i nie mialam
jak wyrazic swojego zachwytu;)

Pozdrawiam
Agus

1. Data: 2002-01-30 16:29:29

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niepodobalo sie ? To nastepnych juz nie bede wystawiac...:(((
>
> Marta

Mi sie bardzo podobalo, nawet chcialam sobie obejrzec wzor chusty (chyba
powoj), ale sie nie udalo (nie otwiera sie), to nie chcialam narzekac :))
Wystawiaj jak najwiecej, bo ladne:)
Elzbieta

1. Data: 2002-01-31 07:27:23

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisała:
> Sprawdzilam to i mi sie wszystko otworzylo. Zapytam o to meza jak wroci z
> pracy.

Wczoraj potwornie wolno wczytywaly mi sie strony, nie chcialam wybrzydzac.
Dzis okazalo sie, ze to przejsciowe, wszystko dziala, wczytuje sie szybko i
bez zarzutu. A wzory sa sliczne, naprawde! Uchyl rabka tajemnicy: skad
pochodza?

Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2002-01-31 07:28:38

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> miniaturek
>
> Sprawdzilam to i mi sie wszystko otworzylo. Zapytam o to meza jak wroci z
> pracy.

Witaj, mnie bardzo długo otwierała się pierwsza strona,
a gdy chciałam powiększyć pierwszy obrazek, to otworzył się w 1/3
i to też po długim czasie.
Może ta grafika jest za 'ciężka' i trzeba ją trochę odchudzić?
Powiem jak mi się podoba, gdy będę miała szansę obejrzeć :-)))
Pozdrawiam Krycha.

www.republika.pl/kkrycha/

1. Data: 2002-01-31 07:43:20

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też się wszystko otworzyło, ale trwało to straaasznie długo, chyba
pliki troszkę za duże :)))
A wzory śliczne
więcej, więcej, więcej....
Pozdrawiam