wzrost liczb

1. Data: 2000-01-26 03:30:16

Temat: wzrost liczb
Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczow

z 3 postow na dzien co mialo miejsce przed 10 dniami skoczylo do 49 wczoraj
a dzisiaj 27

i w tym duzo poezji ........:)
gupa sie rozkreca

pozdrawiam

Joseph

2. Data: 2000-01-26 08:47:34

Temat: Re: wzrost liczb
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Joseph Rock <a...@n...ca> schrieb in im Newsbeitrag:
cXtj4.210934$5...@t...netcom.ca...wrote :

Witam Josheph ,

> witam grupowiczow
>
> z 3 postow na dzien co mialo miejsce przed 10 dniami skoczylo do 49
wczoraj
> a dzisiaj 27

A u Apika na - 26 ale st. C

> i w tym duzo poezji ........:)
> gupa sie rozkreca

Pomimo że zima
skacze też adrenalina

> pozdrawiam
>
> Joseph

pozdr. - Józek

3. Data: 2000-01-26 16:51:14

Temat: Brak sloneczka, bylo: wzrost liczb
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> Pomimo że zima
> skacze też adrenalina

Moze wlasnie dlatego, ze zima skacze adrenalina? Brak sloneczka, zamiast
sie opalac i rozkoszowac promienna radoscia - ludzie skacza sobie do
lbow, w ten sposob sie rozgrzewajac po prostu. Nie lepiej isc na silownie
albo co? A jak ktos chce - moge przeslac ciekawy pakiecik - nazywa sie
stress - taki glupawy facio skacze, a Wy go wirtualnie mozecie z piachy
to w brzuch, to w gebuche... i sie rozladowac w ten sposob. AA - a moze
na SaSo? Moze warto tez taka dziecieca gruche do cwiczenia boksu sobie
sprawic... (taka niewiele kosztuje :~)).

Pozdrawiam

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-01-26 23:12:42

Temat: Odp: wzrost liczb
Od: "amazonis" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JC <J...@t...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86mcd0$8oe$...@n...btx.dtag.de...

> Joseph Rock <a...@n...ca> schrieb in im Newsbeitrag:
> cXtj4.210934$5...@t...netcom.ca...wrote :
>
> Witam Josheph ,

> wczoraj
>
> A u Apika na - 26 ale st. C

> Pomimo że zima
> skacze też adrenalina

> pozdr. - Józek
>
> Nie tylko wzrosły liczby??
ile żalu wylano ,ile impertynencji można wyczytać!!
Co sie dzieje -leja nas w tyłek reformatorzy.
Gnoją nas nawet wielcy z GW- alfa i omego zabiera
za was głos.Ciekawe z kim i oczym prowadziła dyskusje.
Poslałem monit do kolegi (będę wiedział co uzgodniono)
bez Onych.
Nie wiem jak nazwać tych co pokazują nas
w Europie jako( bez obrazy) wydrwigroszy)
Zadających tylko żądajacych wszystkiego.(przewilejów)
Słowa jednego z tych którzy niby maja byc pomocni
dla ONYCH.Nie wytrzymałem!pierwszy raz straciłem
opanowanie ( nabluzgałem tej osobie )
Byłem w sprawie innej osoby ,,,Litości!!
Teraz wam wieżę jaka gehennę przechodzicie jesli
chcecie uzyskac jakas pomoc.
Dość gnerania!!!
Nawet wesoło na tej grupie (rozkręciła sie)
Uszanowanie Jan2

5. Data: 2000-01-27 00:33:09

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> Joseph Rock <a...@n...ca> schrieb in im Newsbeitrag:
> [...]

ciach

Hej przecież to proste:
Nie plątają się po śniegu tylko piszą, piszą.........

--
Pozdrowka
Apik

6. Data: 2000-01-27 01:11:12

Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

amazonis wrote in message ...

> [...]
>chcecie uzyskac jakas pomoc.
>Dość gnerania!!!
>Nawet wesoło na tej grupie (rozkręciła sie)

Witaj Janie 2

Piszesz madrze , ciekawie, ostro a mimo to wesolo,
stad moja ciekawosc sie rodzi,
skad wiedza Twoja pochodzi,
ze podnosisz w wypowiedziach swych tak dobitnie sprawy, ktore dzieja sie
wokolo....

pozdrawiam serdecznie

Joseph

7. Data: 2000-01-27 19:39:34

Od: "amazonis" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joseph Rock <a...@n...ca> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:T_Mj4.212516$5...@t...netcom.ca...

> [...]
> stad moja ciekawosc sie rodzi,
> skad wiedza Twoja pochodzi,
> ze podnosisz w wypowiedziach swych tak dobitnie sprawy, ktore dzieja sie

Nie byle kto ty jesteś-nie byle głowa .(Homer)
Adwoce:byłem na samym dnie ???
Poznałem szczeście z drugej strony medalu.
A ta nauka pozostawia zawsze ślad.

Odpowiedz na wesoło???
ŻYCIORYS ////
Urodziła mię ciocia (mamusia nie miała czasu wielkie pranie)
Do szkoly mialem po górkę (ukonczenie studiów ulicznych)
Praca u ogrodnika ( patykem groch obijam)
Zdrowie ciekawe (część popaprańca oraz kuternogi)

Dość samochwalstwa - wpadam w trans jak wielka Tuba
oraz komornik Leszek>Szkoda do tanca juz się nie nadaję>
Zdrowia wszystkim Jan2.

adresy fundacji i organizacji udzielajacych pomocy inwalidom
Integracyjne szkoly po klucz?
Re: Historia Grupy
pl.soc.inwalidzi
Re: Historia Grupy